Onko ketään toista, jolla tosi paljon raskausarpia?!
Mulla maha ja rinnat aivan täynnä :( Ikinä en ole kellään nähnyt tälläisiä, ja kavereillakaan ei ole raskauksista tullut arven arpea.
Onko muita arpisia? Miten suhtaudut arpiisi?
Mun on ollut tosi vaikea hyväksyä enää kroppaani, ja vaikka arvet ovat vaalentuneet, niin ovat syviä ja rumia silti.
Kommentit (26)
Vierailija:
päättäisi panna bikinit päälle! Minä taas olen 34-vuotias eikä arvostelukyvyssäni ole suurta vikaa mitä ulkonäköasioihin tulee. Eli jos kulkisin bikineissä, vaikka miten muuten uhkuisin terveyttä ja kauneutta niin varmasti päät kääntyisivät nimenomaan arpien takia eikä helvetin mahtavan seksikkyyteni takia :-)
Siis että mitä se haittaa minkä takia päät kääntyy. Sit kun heittää kääntymästä lainkaan niin on jo ongelma.
Mun itsetuntooni se ei vaikuta, päinvastoin taidan olla hiukan ylpeäkin arvistani. Kertoohan ne sen että olen onnistunut saamaan ihania lapsia. Ja ei hetkauta ollenkaan meidän seksielämää, ymmärtäähän mies toki sen että se itse on ollut niitä arpia aiheuttamassa.
Ja kyllä, kyllä vituttaa edelleen, vaikka vitutus on huomattavasti hiipunut ekan raskauden aikaisesta shokista, kun tajusin, mitä tapahtuu. En mäkään ymmärrä, miksei oman kropan nopeaa ja radikaalia muutosta huonompaan suuntaan saisi surra ja puida. Sängyssä ja muuten miehen kanssa tai esim kavereiden edessä en itseäni häpeile, vaatteet päällä käyn edelleen halutusta kaunottaresta (joskus oikein huvittaa kuunnella miesten hehkutusta tietäen, että vaatteiden alta en ole IHAN sitä mitä ne kuvittelee :D).
Mutta hei ap, vilkaisepa amerikkalaista sivustos www. theshapeofamother. com niin näet, että et todellakaan ole ainoa, ja että arvista huolimatta nainen voi olla kaunis. Minulle nämä kuvat ja tarinat olivat ihan täyttä terapiaa. Jo siksi, että arpista ihoa ei koskaan näe missään, kun monet juuri lakkaavat käyttämästä bikineitä jne häpeillessään kroppaansa. Lehtien odotusjutuissakin esiintyvät kas kummaa aina ne sievät timmit mammat sileine raskausmasuineen.
Alkuvuosina harmitti mutta olen päässyt asiasta yli. Mietin sitä asiaa niin, että haittaisiko minua mikäli miehelläni olisi samanlaisia arpia kehossaan: Ei todellakaan haittaisi. Ihmiset saavat jos jonkinlaista kolhua elämänsä aikana. Ei raskausarpia kukaan tuijota, vaikka itse niin kuvitteleekin.
Kyljistäni arvet ovat vaalentuneet mutta rinnoissa ne kirkuvat edelleen. Tämä ei silti minua hetkauta koska mitään supertissejä en ole koskaan omistanut.
joka tajusi pointtini!
Muakin huvittaa suuresti jos joku vaikka baarissa " vonkaa" ja kehuu kauniiksi, mahtaisi leuka loksahtaa kun heittäisin rintsikat nurkkaan ja vetäisisin vatsanahan paljaaksi :D Tietenkin lapsen isän on helpompi arvet hyväksyä, mutta tuskin nämä ihan kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla olisivat...
Täytyypä käydä katsomassa tuota sivustoa, kiitos vinkistä!
ap
päättäisi panna bikinit päälle! Minä taas olen 34-vuotias eikä arvostelukyvyssäni ole suurta vikaa mitä ulkonäköasioihin tulee. Eli jos kulkisin bikineissä, vaikka miten muuten uhkuisin terveyttä ja kauneutta niin varmasti päät kääntyisivät nimenomaan arpien takia eikä helvetin mahtavan seksikkyyteni takia :-)