Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti yliopistolaiset

Vierailija
19.02.2008 |

olla tuollaisia jakorasioita ja bimboja kuin täällä kaikki. Itse en ole kuin amk-sosionomi, mutta kyllä alkoi oma arvostus taas nousemaan kun luki noiden fm:ien juttuja. Yökk...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis sitä mieltä, että älykkyys ja seksikumppanien lukumäärä korreloi?

Olen eri mieltä.

Vierailija
2/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jossain määrin korreloi, vai luuletko että älykkäimmät naiset löytyvät prostituoitujen joukosta?

Siitä olen ainakin varma, että hyvä äitiys korreloi negatiivisesti monien seksikumppanien kanssa. Piste.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten äitiys liittyy seksikumppanien määrään ennen lasten saantia?

Oletko oikein tutkinut aihetta?

Kerro ihmeessä lisää!

Ja voi voi voi, tätä suvaitsemattomuuden määrää taas!

Vierailija
4/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni on vain pari sellaista ikisinkkua, jotka on lähteneet bileistä kuin bileistä lähes joka kerta jonkun uuden miehen mukaan. Heillä voi hyvinkin olla kokemusta yli 20 miehestä, vaikka he muuten ihan fiksuja korvienvälinsä puolesta ovatkin. Pinnallisia ja bimboja ehkä silti kieltämättä kyllä ;) Mutta enemmän noita bimboja löytyy huonosti kuin korkeasti koulutettujen joukosta, amikseen kun on päätyneet esim. valtaosa yläasteen " koviksista" ...

Vierailija
5/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmasti jossain määrin korreloi, vai luuletko että älykkäimmät naiset löytyvät prostituoitujen joukosta?

Siitä olen ainakin varma, että hyvä äitiys korreloi negatiivisesti monien seksikumppanien kanssa. Piste.

ap

Vierailija
6/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeryys korreloi vähäisen kumppanien määrän kanssa:)