Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketaan muuta jolle ystavat ja perhe ovat (suunnilleen) tasavertaisia? Taallakin on moni sita mielta, etta perhe menee aina ja kaiken edelle.

Vierailija
04.01.2008 |

Itse teen niin aika poikkeuksellisesti. Jos esimerkiksi olen sopinut vaikka teatteri-illasta kaverini kanssa ja mies sanoo tuntia ennen että onkin itse kotona tai ehdottaa jotain yhteistä menoa, niin minulle ei tulisi mieleenikään perua teatteria vain siksi että olenkin miehen kanssa kotona. Minusta sovittu asia on sovittu asia, eikä siinä ole mitään ehtoa " paitsi jos mies keksiikin jotain muuta" .

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan kumpi on tärkeempi niin kyllä mulle on sit ystävät.

en iki maailmassa peruis teatteria vaan sen takia että mies yhtäkkiä päättäiskin että me tehtäis jotain yhdessä.

Vierailija
2/2 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yllätyksiä ja peruutuksia sattuu, mutta en myöskään vaadi miestä muuttamaan suunnitelmiaan vain siksi että omani muuttuvat viime hetkellä. Tosin miehellä on ennakkovaraajan etu siinä mielessä, että jos ystävät ehdottavat jotain menoa, tiedän jo silloin onko se viikon ainoa ilta olla kotona miehen kanssa. Eli sovittelemalla ovat ainakin meillä tähän asti asiat sujuneet ja kaikille tärkeille löytynyt aikaa. Asiaa helpottanee se että meillä ei ole lapsia ja kummallakin itsestään selvästi myös omia menoja ja kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla