kysymys supistuksista
tää on nyt vähän tyhmä kysymys mut pakko kysyy.
Eli ekaks oon kärsiny esikoista odottaessa kipeistä suppareista raskauden alusta loppuun ja nyt tätä kuopusta odottaessa rv14-22 tuli niitä samoja. No ne loppui kun tulehdukset hoidettiin.
Nyt mua vaivaa et onko ne harjoitus supistukset, eli kivuttomat, mitenkään vaarallisia? tekeekö ne siis mitään? tai onko mahdollista et toisilla tekee ja toisilla ei? Mulla on nyt reilu viikon ollut noita kivuttomia joka päivä, vähintään joka toinen tunti, jos ei jopa joka tunti. Eivät siis satu, istuessa vaan alkaa housut ahistaa ja liikkeessä täytyy hidastaa tahtia tai pysähtyä.
Ara rv29
Kommentit (3)
Kolmas synnytys lähestyy ja kaikissa raskauksissa kivuttomat supistukset ovat saaneet muutoksia aikaan kohdunsuulla ja kanavassa. Eli kivuttomat ei aina ole vaarattomia.
popz (rv 36+0)
Myös minulla ollut rv 14 eteenpäin supistuksia. Osa ollut kivuliaita ja osa kivuttomia. Myös kivuttomat supistukset ovat siis avanneet paikkoja minullakin. Nyt rv 30+.
Mutta toki on hyvä hiljentää tahtia jos niitä alkaa kovasti tulemaan.
Valmistavat synnytykseen kroppaa jollain tavalla.
Itselläni oli rv 15-18 reilusti näitä ns harjoitus supistuksia.
Vieläkin jos yritän kävellä reippaammin pidempää matkaa niin alkaa supistamaan.
Itseäni on alkanut vaivaamaan liitoskivut jo nyt! Esikoisen aikana alkoi joskus rv 30 jälkeen.. Nyt alkanut rv 19...
eppuliini rv 21