Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mies on lihonut aivan hirveästi ja on tosi vaikeaa haluta häntä.

Vierailija
19.02.2008 |

Kun menimme yhteen miehen kanssa, hän oli sellainen iso nallekarhumainen. Ei lihava.

Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ja hän on lihonut 130-kiloiseksi. Rakastan miestäni ja haluan olla hänelle uskollinen. Meillä on säännöllinen seksielämä ja haluaisin jatkaa hänen kanssaan.

MUTTA. Viime aikoina olen huomannut jatkuvasti katselevani toisia miehiä. Olen kai vähän ihastunutkin, mutta mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdu. Toivottavasti. Olo on tosi surkea. Tiedän, että mies itsekin kärsii omasta painostaan ja vihaan itseäni näiden tunteiden vuoksi, mutten voi mitään itselleni. :((

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kannustanut kun mies on yrittänyt laihduttaa, olen pyytänyt lenkille, punttikselle, olen laittanut terveellistä ruokaa jne.

Miehen itsetuntoa en halua syödä sanomalla ettei haluta toisen ulkonäön takia, mutta olen kyllä puhunut terveysriskeistä. Olen kuitenkin aina sanonut että rakastan häntä, eikä sitä mikään muuta.

Ja kyllähän minä rakastankin. Mutta on tosi vaikea haluta noin lihavaa miestä. :( Helpottavaa sanoa se täällä " ääneen" .

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi