Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan terkkarissa uudelleen kopion lääkärintodistuksista?

Vierailija
05.02.2008 |

Töissä kirjnpitäjä koittaa kai kusettaa mua, koska väittää, että olen käyttänyt kaikki sairasloma päivät tältä vuodelta. Ei voi olla totta, koska olen ollut poissa vain lapsen sairauden takia ja se eri asia. Olen lähettänyt hänelle lääk. todistukset, mutten tyhmänä ottanut kopioita.

Voisinkohan sada terkkarissa samat todistukset (kopiot) uudelleen syksyltä, kun kerran kaikki tiedot ovat siellä ylhäällä vai vetääkö ne herneet nenään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. entinen tk-lääkäri, jonka hommissa oli aivan liikaa todistussihteerin leikkimistä

(Ei ne tk:n ajanvaraajat tms. anna mitään kopioita mistään kysymättä ensin lääkäriltä jonka pitää siis aina laittaa puumerkkinsä kaikkeen mikä on maailman turhinta hommaa On siis väistämätöntä että vaivaat kiireistä tk-lääkäriä jos menet koko vuoden todistuksia pyytämään, ja niinpä joku korvakipuinen lapsi ei saa ylimääräistä 5-minuuttista aikaa täyteen listaan vaan joudutaan viemään yksityiselle.)

Vierailija
2/2 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todellakin lähettänyt ne hänelle. Muutenkin kirjanpitäjä laskee joka palkan väärin ja unohtelee muita korvauksia jne. Ihan on yleinen vitsi töissä.

Mutta eipä naurata, jos nyt tipun palkattomalla hänen takiaan ja en voi olla päivääkään enää poiss töissä, vaikka iskisi mikä tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla