Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun (naisen) haluttomuus johtuu vaan kyllästymisestä?

Vierailija
18.02.2008 |

Kun on oltu jo vuosia yhdessä eikä enää ole mitään leiskuvia keskusteluja tai vaan syty toisen näkemisestä. Mieskin vaan panee kun on pakko panna tai saada, ei siis varmaankaan kiihotu minusta yhtään enempää kuin minä hänestä. Ihan oikeasti, mitä muka voi tehdä tämmöisessä tilanteessa, ei mitään kun nyt aviossa aiotaan olla? Olenko muka ainutlaatuinen vai miten voi oppia elämään niin että se nyt oli sitten tässä, et enää ikinä mene seksinhalusta sekaisin, nyt sitten nait loppuikäsi tätä samaa äijää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen ei ole yksiavioinen.

M30

Vierailija
2/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osittain haluttomuus juuri johtuuu tuosta kyllästymisestä mutta kun asialle voi aina tehdö jotain...

Eli opetella näkemään kumppani uusin silmin

Käydä kahdestaan viikonloppumatkalla ja tutustua uudestaan, kumppani on arkinen siellä arkisessa ympäristössä siksi kannattaa joskus tehdä kahden jotain muuta, käydä keilaamassa ym..erilaista. Se auttaa näkemään ne kumppanin muutkin puolet kun sen arkisen.

Me ollaan myös kokeiltu asuja ym ja kummasti saadaan vielä mahtava halua aikaseksi jopa niin etä piti viedä lapset kesken päivän mummille että päästiin kotiin nautiskelemaan:) Kaivakaa se halu esiin sieltä molemmista! Hyvä leffa ja viiniä ja toisen viereen sohvalle alasti niin syntyy muutakin varmasti kun panemisen pakkoa...

Me kyllä ollaan myös hakeuduttu hakemaan seuraa meille, eli paria tai miestä tai naista... joten kai se vaan niin on että ihminen ei ole yksiavioiseksi tarkoitettu mutta kyllä siinäkin voi onnistua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että höpö höpö, haette vaan itsellenne lupaa pettää. Jos todella haluatte voitte saada asiat muuttumaan, ei ne itsestään muutu, jommankumman on tehtävä aloite. Ja toi on todellakin väärä keino, että otetaan kolmansia pyöriä mukaan, hohhoijaa.

Nimim. elämänsä pilannut

Vierailija
4/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos me se keskenään sovittu niin kai se parempi kun pettää selän takana... joten..

Vierailija
5/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta jos me se keskenään sovittu niin kai se parempi kun pettää selän takana... joten..

Joo, olet oikeassa, sithän se on eri asia, mut sanonpa vaan, ettette tiedä mihin ootte nenäänne ( tai jotain muuta ) työntämässä....

Vierailija
6/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyn noin vuodessa, se toinen vuosi menee tylsän seksin parissa, sen jälkeen seksi miehen kanssa ei kiinnosta lainkaan. Vaikka se mies pukeutuisi kokovartalokumipukuun, niin sama läpikotaisin koluttu mies se silti on. Ja vaikka minä vetäisin korsetin päälle, niin se olen edelleen se sama vanha minä. Kaipaan sitä sähköä, kun pelkkä toisen hipaisu saa ihokarvat pystyyn, sellaisesta on vaan kai turha uneksia pitemmässä suhteessa. Vaihtoehtoina siis hyvä seksielämä tai pitkä suhde.

Vierailija
7/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aiemmin itse ollut nopeasti kyllästyvää tyyppiä.

mutta niin se vaan on että mieheni kanssa ollaan oltu jo useita vuosia yhdessä ja seksi on hyvää. välillä ihan perusmeininkiä ja sitten välillä aivan mieletöntä.

tuntuu käyvän yksiin parisuhteen tilan kanssa.

josko teillä heijastuisi tuo yhteisen elon tylsyys kammarin puolelle?

tehkään sen suhteen eteen töitä. ei siitä haittaa ainakaan ole. toisin kuin pettämisestä.

Vierailija
8/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäskö siihen äijään saada porattua stooma, niin saisit senkin koklaa.

Vierailija:

Kyllästyn noin vuodessa, se toinen vuosi menee tylsän seksin parissa, sen jälkeen seksi miehen kanssa ei kiinnosta lainkaan. Vaikka se mies pukeutuisi kokovartalokumipukuun, niin sama läpikotaisin koluttu mies se silti on. Ja vaikka minä vetäisin korsetin päälle, niin se olen edelleen se sama vanha minä. Kaipaan sitä sähköä, kun pelkkä toisen hipaisu saa ihokarvat pystyyn, sellaisesta on vaan kai turha uneksia pitemmässä suhteessa. Vaihtoehtoina siis hyvä seksielämä tai pitkä suhde.

Vierailija
9/17 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet kyllä todella tunneköyhä ihminen. Tunne, se on välttämätön pidemmässä suhteessa, jotta mielenkiinto säilyy. Jos toisesta välittää AIDOSTI niin kyllä häntä silloin haluaa seksuaalisestikin. Ja olen eri mieltä siitä, etteikö kiihkoa voisi ylläpitää visuaalisin keinoin. Vika on sinussa !

Vierailija
10/17 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet kyllä todella tunneköyhä ihminen. Tunne, se on välttämätön pidemmässä suhteessa, jotta mielenkiinto säilyy. Jos toisesta välittää AIDOSTI niin kyllä häntä silloin haluaa seksuaalisestikin. Ja olen eri mieltä siitä, etteikö kiihkoa voisi ylläpitää visuaalisin keinoin. Vika on sinussa !

Kyllä minä haluan sen 2 vuoden jälkeen edelleen halimista ja hellyyttä, kuhertelua, juttelua, yhdessä vietettyä aikaa. Mutta se seksi vaan ei kiinnosta. Se laimenee, muuttuu jotenkin vaisuksi, en enää pysty innostumaan siitä samalla tavalla kuin suhteen alussa. Haluaisin haluta, mutta kun ei. Kostuminen on hidasta ja puutteellista, yhdyntä ei tunnu juuri miltään, orgasmit laimenevat, seksi muuttuu nautinnonantajasta tylsäksi ja kivuliaaksi velvollisuudeksi...En tiedä mistä se johtuu.

Saako se miehen hipaisu teillä muilla sitten ne ihokarvat pystyyn useamman vuoden jälkeen? Saako miehen katse sydämen pamppailemaan? Saako suudelma nännit koviksi ja pöksyt kostumaan?

Minulla ei - miehen hipaisu muuttuu neutraaliksi kosketukseksi (sama kuin vaikka lääkärin kosketus), mies saa killittää silmiin vaikka puoli tuntia ilman muuta reaktiota kuin kiusaantuminen, suudelmat eivät herätä enää minkäänlaisia väristyksiä, vaan ovat neutraaleja pusuja.

Vierailija
11/17 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus? Toisinsanoen siis intohimo? Tilalle tylsä arki, jossa mieskin on tavallinen kuolevainen. Piereskelee, kaivelee varpaitaan, täyttää tiskikoneen väärin, nauraa " väärässä" paikassa, ei ymmärrä sinua.

Ota tai jätä. Seuraavastakin miehestä kuoriutuu kyllä ennen pitkää se sama juntti-einari kuin muistakin.

Vierailija
12/17 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rakkaus? Toisinsanoen siis intohimo? Tilalle tylsä arki, jossa mieskin on tavallinen kuolevainen. Piereskelee, kaivelee varpaitaan, täyttää tiskikoneen väärin, nauraa " väärässä" paikassa, ei ymmärrä sinua.

Ota tai jätä. Seuraavastakin miehestä kuoriutuu kyllä ennen pitkää se sama juntti-einari kuin muistakin.

Sehän se ongelma onkin. Haluanko hyvän seksielämän ja useita parin vuoden mittaisia " hyviä" suhteita vai olemattoman seksielämän ja pitkän " huonon" suhteen? Yksi pitkä suhde on yhteiskunnassamme ideaali, varmaankin perustuen kristinuskoon ja lastenhankintaan ja -kasvattamiseen. Siitä, että sietää tylsän arjen ja tylsän seksin, saa " aikuisuus-, kypsyys- ja moraalisuuspisteitä" , muunlaisia valintoja tekevät tuomitaan lapsellisiksi, epäkypsiksi ja huonoiksi ihmisiksi. Miksi? Aina sanotaan, että elämä ei ole ruusuilla tanssimista, mutta miksei se voisi olla niin lähellä sitä kuin mahdollista? Miksi on hienoa olla eroamatta huonosta suhteesta, mutta huonoa yrittää nauttia elämästään?

13/17 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on löytänyt erityisen ihmisen johon rakastuu uudestaan ja uudestaa niin ei se himo mihinkään katoa. Mä ainakin himoitsen miestäni edelleen 18v yhteiselämän jälkeen. Se mille mies maistuu ja miltä tuoksuu saa mut kuolaamaan. En pysty pitämään näppejäni erossa hänestä ja seksielämä on tosi vauhdikasta. Tutulle ihmiselle voi tehdä mitä vaan.

Vierailija
14/17 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Sehän se ongelma onkin. Haluanko hyvän seksielämän ja useita parin vuoden mittaisia " hyviä" suhteita vai olemattoman seksielämän ja pitkän " huonon" suhteen? Yksi pitkä suhde on yhteiskunnassamme ideaali, varmaankin perustuen kristinuskoon ja lastenhankintaan ja -kasvattamiseen. Siitä, että sietää tylsän arjen ja tylsän seksin, saa " aikuisuus-, kypsyys- ja moraalisuuspisteitä" , muunlaisia valintoja tekevät tuomitaan lapsellisiksi, epäkypsiksi ja huonoiksi ihmisiksi. Miksi? Aina sanotaan, että elämä ei ole ruusuilla tanssimista, mutta miksei se voisi olla niin lähellä sitä kuin mahdollista? Miksi on hienoa olla eroamatta huonosta suhteesta, mutta huonoa yrittää nauttia elämästään?

Jos sä rakastat aidosti niin se kiihkokin pysyy suhteessa...

Vierailija
15/17 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon teinimeininkii.... Pitäskö housut jatkuvasti olla kosteena?? eiks kantsis hommata oikeesti elämä ni ei ois aikaa murehtii tommosii mitättömii asioita.

Vierailija
16/17 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kateellinen teille. Onko mies vienyt myös neitsyytesi?

Irm@74:

Jos on löytänyt erityisen ihmisen johon rakastuu uudestaan ja uudestaa niin ei se himo mihinkään katoa. Mä ainakin himoitsen miestäni edelleen 18v yhteiselämän jälkeen. Se mille mies maistuu ja miltä tuoksuu saa mut kuolaamaan. En pysty pitämään näppejäni erossa hänestä ja seksielämä on tosi vauhdikasta. Tutulle ihmiselle voi tehdä mitä vaan.

Vierailija
17/17 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunnon teinimeininkii.... Pitäskö housut jatkuvasti olla kosteena?? eiks kantsis hommata oikeesti elämä ni ei ois aikaa murehtii tommosii mitättömii asioita.

Jos kyseenalaistaa pitkän suhteen ideaalin ja jopa haluaa joskus hyvää seksiä, tuomitaan heti epäkypsäksi teiniksi, jota ei muu kuin panot kiinnosta ja jolla ei ole elämässä muuta sisältöä/ongelmia. Miksi?

Ja ei, housujen ei tarvitsisi olla jatkuvasti kosteena, olisivat edes pari kertaa viikossa. Ja jos sinun mielestäsi seksi on mitätön asia, niin ok. Minulle se ei ole, haluaisin harrastaa sitä ja nauttia siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä