Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin suuttumisen syy selvisi vihdoin: Olin puhunut 5-vuotiaan kuullen seksistä!!

Vierailija
18.02.2008 |

En voi uskoa tätä. Olen ihmetellyt miksi kaveri on ollut selävsti suuttunut minulle ja nyt selvisi syy. Oli kylässä 5-vuotiaan poikansa kanssa kun sanoin: " ei perhepeti ainakaan meidän seksielämää ole pilannut" .

Kuulemma sellaisia sanoja ei voi käyttää lapsen kuullen??!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitä mieltä myös, että seksielämää ei ole, jos mies ja vaimo nukkuu eri huoneissa?

Vierailija
2/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin 5v. tietäis mitä sana seksi tarkoittaa ja jos tietää, niin sitten on syytä katsoa peiliin.

T. 5v. tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan kuin 5v. tietäis mitä sana seksi tarkoittaa ja jos tietää, niin sitten on syytä katsoa peiliin.

T. 5v. tytön äiti

Aiot ihan tahallasi pitää lapsesi tynnyrissä, ettei varmasti osaa suojautua pilkalta eikä ahdistelulta ja hämmentyy kouluun mennessäänkin?

Vierailija
4/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T. 5v. tytön äiti

Vierailija
5/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaan EI tarvitse tietää mitä sana seksi tarkoittaa!!! Ja kouluunmennessään hän kyllä sen jo tietää. Lapsen elämässä ja kehityksessä kaksi vuotta on iso juttu!

Vierailija
6/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 5-vuotiaan tarvitse tietää, mitä seksi sanana tarkoittaa, ei vielä pari vuotta vanhemmankaan. En tiedä, mitä teilläpäin koululaiset keskustelevat, mutta en ole ainakaan omien lasteni kavereiden kuullut seksistä puhuvan.

Tottakai meillä lapset tietävät, miten vauvat saavat alkunsa, mutta en minä siitä käytä sanaa seksi.

Vierailija
7/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meille onkin tulossa vauva. Olen kertonut hänelle, että isä antaa siemenen äidille, ja se on riittänyt. Kyllä hän kysyy sitten lisää, kun on tiedon valmis vastaanottamaan, ja tietysti kerron ennen kouluun menoa. Mutta seksistä hänen ei tarvitse tietää sen enmpää vielä. On minusta huolestuttavaa jos jo 5-v:n pitäisi olla tietoinen ja kiinnostunut asiasta. Tähän tämä maailma on mennyt. Jos lapsi kyselee asiasta, niin kyllä hänelle sitten pitää kertoa, mutta jos ei, niin miksi tuputtaa tietoa?

Vierailija
8/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on edes kuullut koskaan koko sanaa. Enkä tykkäisi, jos joku seksistä puhuisi lapseni kuullen.

Vierailija
9/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Back at u!!

-7-

Jos 5v. tietää mitä SEKSI on, niin olisi aihetta ottaa yhteyttä lastensuojeluun.

Sairaaksi on maailma mennyt.

Vierailija
10/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on loistavaa seksiä vaikka perhepeti onkin tai vaikka mies välillä nukkuu toisessa huoneessa. me vaan ei olla niin boring ja sekstaillaan vaan sängyssä peiton alla.

Vierailija
11/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten hyvä merkki seksielämästä että sitä löytyy vain lakanoiden välissä ;)

Et ehkä ole hoksannut että seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä.

Vierailija
12/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on puhua lapsen kanssa, lapsen ikätason vaatimalla tavalla intiimeistä asioista.

Mutta ap:n kuvaileman kaltaista keskustelua en haluaisi edes 7-vuotiaani korviin.

Vierailija
13/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä äidit, joilla on ollut kymmeniä miehiä, ja ne jotka juttelevat seksistä lasten kuullen. Hyvä ettei seuraavaksi ole jo hankkimassa sänkyseuraa lääkärileikkeihin sille omalle viisivuotiaalle...

Vierailija
14/15 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

T. 5v. tytön äiti

Aiot ihan tahallasi pitää lapsesi tynnyrissä, ettei varmasti osaa suojautua pilkalta eikä ahdistelulta ja hämmentyy kouluun mennessäänkin?

Mitenkähän sanan seksi sitten selittää 5-vuotiaalle, niin ettei saa mitään ahdistelu syytettä?! Mielestäni 5-vuotiaan EI ole vielä mikään pakko tietää mitä sana tarkoittaa, jos ei itse halua siitä kuulla.

t. toinen 5v. tytön äiti

Vierailija
15/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on hyvä mielikuvitus ja muita huoneita, joissa voi olla seksiä kun lapset nukkuvat.