Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva on kiltimpi, kun mies ei ole kotona

Vierailija
18.02.2008 |

Mies on välillä pitkiäkin aikoja (viikon verran) poissa kotoa työmatkojen takia. Olen huomannut, että kun mies on poissa, on meidän 11kk ikäinen vauvamme paljon kiltimpi kuin silloin kun isä on kotona. Mistähän tämä johtuu? Ovatko muut, joilla mies on välillä pitkäänkin poissa, huomanneet saman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menee hyvin vauvan kanssa, mutta iltapäivällä alkaa se kärttyäminen.

Olen tullut siihen tulokseen, että vauva vaan osoittaa mieltään isän poissaolosta noin, kun ei osaa ikäväänsä muutenkaan sanoa.

Meillä kahden ensimmäisen kohdalla tilanne helpottui tuossa vuoden parin tienoilla, kolmannen vauvan kanssa nyt kärvistellään samassa jamassa.

Vierailija
2/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdestaan vauvan kanssa ollessasi saa vauva jakamattoman huomiosi kun taas miehen ollessa kotona osa huomiostasi menee miehelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kiinnität enemmän huomiota vauvan tarpeisiin, kun olet kahden hänen kanssaan.

Vierailija
4/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vain jompikumpi vanhemmista on kotona, on tyytyväinen, leikkii itsekseen jne. Mutta kun ollaan molemmat kotona, lapsi haluaisi, ettei me puhuttaisi keskenämme, vaan kumpikin antaisi jakamattoman huomion pelkästään lapselle.

Vierailija
5/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä. Lapset jo leikki-iässä mutta edelleen on helpointa silloin, kun minä hoidan lapsia yksin.

Vierailija
6/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan meilläkin, jos mies ei ole kotona, vauva leikkii ja touhuaa itsekseen, mutta jos molemmat vanhemmat on kotona, niin ei hetkeäkään viihdy yksin.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän