Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee! Lapset tehty ja mamma kondiksessa :)

Vierailija
18.02.2008 |

Lapsiluku on nyt täynnä ja olen saanut itseni jälleen samaan painoon, kuin ennen lapsia. Lisäksi olen jumpannut löllöt mäelle :)

Toki kropastani näkee, että lapsia on maailmaan saatettu, en sitä tahtoisi peittääkään, mutta on hienoa olla taas " oma itsensä" ja tietää, että tällä kertaa mikään ei enää venytä minua erimuotoiseksi ;)

Ajattelin tulla tänne onnittelemaan itseäni tavoitteeseen pääsystä :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin iloitsen samasta asiasta, tosin en ole ihan vielä päässyt päämäärääni mutta kovaa vauhtia siihen suuntaan menossa!

3 lasta tehty ja se riittää meille, eikä ikääkään ole vasta kun 28v =)

Vierailija
2/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä ap minkä ikäinen oot ja paljon lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien lapsieni jälkeen olen synnäriltä kotiin lähtiessäni pukeutunut farkkuihin, joihin olen sopinut ennen raskautta. Olen siis syntymälaiha, en voi sille mitään. Huonekaveri kuittasi, että näytän anorektikolta. Ei tuntunut kovin kivalta... Mies lohdutti naisen olevan vain kateellisen, vaan tiedä häntä.

Vierailija
4/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo asennoitunut laittamaan kroppani hyvään kuntoon. Pohjia tein jo ennen tätä viimeistä raskautta.

Tämä kolmas raskauteni on ollut helpoin. Kilojakin olen kerännyt vain 7 kun edellisissä 14-15. Olo on mitä mainioin. Ei turvota, ei närästä..., kun vielä synnytys sujuisi ongelmitta, niin saisi jäädä viimeisekseni.

Rv 38

Vierailija
5/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt raskauksista aina se 5 kg, joka on pitänyt tiputtaa. Olen siis tehnyt tämän saman urakan jo kerran aikaisemmin. Vatsanseutu on jäänyt myös aina vähän sellaiseksi löllöksi ja sitä on pitänyt oikein treenata, että olen päässyt siitä eroon.

T: Ap

Vierailija
6/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 35 ja myös kaksi lasta. Syntymälaiha minäkin. Molemmista raskauksista tuli 8 kg, joista lapsi oli 4000 g, istukka 500 g ja mitä mömmöjä vielä. Joten laitokselta lähtiessä ei ollut kuin se muutama kilo ja sekin hupeni imettäessä. Jostain syystä mun nahkasta ei näy, että lapsia olen synnyttänyt, kimmoisaa vissiin :) Täytyy kyllä olla tyytyväinen...

Vierailija
7/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on nyt lapset tehty (3 kpl) ja sterilisaatiopaperit vetämässä. Jahka tämän pienimmäisen (2 viikkoa vanha) imetys on saatu hyvin käyntiin niin jatkan myös innolla raskauden takia kesken jäänyttä painon pudotustani sekä kiinteytysohjelmaa...

Vierailija
8/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi kummastakin raskaudesta 10 kiloa ja imetysaikoina tuli vielä n. 5kg lisää.

Mutta onneksi on niin hyvä itsetunto, että tykkään itsestäni näin isonakin :)

Vierailija
9/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin musta uskois, että olen synnyttänyt, aina sitä hämmästellään, ja baarissa kysellään papereita ym;)

niin ja olen 25, lapsi 4

Vierailija
10/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tehty ja olen vihdoinkin löytänyt itseni noiden kilojen alta. Toki niitä 15 vuotta keräsin mutta nyt ne on historiaa! Eli 30v., lapset 3v ja 1v ja nyt olen normaalipainoinen. Kiloja tippui reilu 30 ja vielä ois pari tiputettavana :) Tosi tyytyväinen olo!

Vierailija
11/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla työllä on kroppa tähän kuntoon saatu, vaan eipä tuo kroppa maailman tärkein ole.

Nimim. Meinaan lisää jos niitä vain suodaan

Vierailija
12/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anorektikolta, että jonkun pitäisi sellaiseksi haukkua. Musta sellainen näyttää rumalta ja siinä ei ole mitään mistä olla ylpeä. nimim itsellenikin vain 7kg raskausaikana ja normaalipainoinen

Vierailija
13/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 31, ja lapset 7v. ja 2,5 vuotta. Enempää ei tule. Paino on samoissa lukemissa kuin ennen lapsia, ja painoindeksi 19. Panostan nyt lasten lisäksi töihin. Ihanaa, ei enää pikkuvauvoja!

Ja lapset ovat samalle isälle, yhdessä on oltu jo 14 vuotta. Hyvä mies.

Vierailija
14/15 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on kolme, nuorimmainen täyttää kohta 3v.

minä en harmikseni kuulu noihin onnekkaisiin jotka lähtevät vanhoissa farkuissa laitokselta kotiin, en todellakaan :( jokaisessa raskaudessa painoa on tullut reilusti eikä " ilmaiseksi imettäessä" lähtenyt kuin osa joten jokaisesta lapsesta on loppujen lopuksi jäänyt n. 5kg ylimääräistä.

kuopuksen syntymän jälkeen aloitin " äiti kondikseen-projektin" ja sitä on nyt jatkettu tähän päivään asti. paljon olen saanut aikaiseksi ja nyt alan taas tuntemaan kroppani omakseni, en ikinä tuntenut oloani kotoisaksi lihavana. kyllähän nuo raskaudet ja imetykset saavat näkyäkin kropassa, ei sitä enää kolmikymppisenä tarvitse olla kuin teinityttö. mutta ihana kun löytää kivoja ja istuvia vaatteita tavallisista kaupoista ja on ns. normaalivartaloinen, se oli tavoitteeni.

Vierailija
15/15 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)))))