Eikö ihmisillä ole laukkuja matkailua varten?
Tämän tästä näkee ihmisiä, jotka ovat pakanneet tavaroitaan esim. juna- tai laivamatkoille MUOVIKASSIIN. Mikä ihme siinä on, ettei osteta yhtä kunnon laukkua, johon tavarat mahtuu vaan pakataan niitä kaikenmaailman nyssäköihin. Tuo muovikassi on vihoviimeinen.
Kommentit (7)
kamala epäkohta!
Ehkä sinulla liian tylsä elämä? Jos tuollaiset asiat ihmetyttää
Matkustele sinäkin enemmän!
Paitsi tietysti jos ne tavarat putoavat avonaisesta muovikassista hattuhyllyltä sinun niskaasi?
mutta, mutta... reissussa tulee shopattua niin paljon ettei kaikki mahdu siihen! joten siisti laukku menee koneen ruumaan ja itse juoksen pitkin lentokenttiä käsivarsi muovikasseja täynnä :D
Ja jos matkailee kerran vuodessa, varmaan moni ajattelee ettei viitsi sijoittaa edes viikonloppulaukkuun, vaikka niistä halvimmat maksaa parisen kymppiä.
Mulla on ihan ' ' oikea' ' matkalaukku (n. 300 e), joka ostettiin yhtä ulkomaanmatkaa varten, ja sen jälkeen ollut kerran käytössä. Onpa kuitnekin varalla, sitten kun joskus on taas rahaa matkustaa =) Lisäksi mulla on muutama kankainen viikonloppulaukku, sukulaisvierailuja varten.
Matkustelen paljon, tiedoksi vaan kolmoselle vai kuka se käski matkustaa enemmän. Ja enimmäkseen ihan kuule vallan lentokoneella.
Ymmärrän, että tuliaiset yms. ovat muovikassissa, mutta en sitä, että ainoa matkakassi on S-marketin muovikassi.
Mutta tehkää tavallanne hyvät av-mammat.
Oma mieheni käytti sitkeästi muovikassia työlaukkuna, vaikka olin ostanut hänelle lahjaksi tyylikkään, mutta silti rennon laukun. Kun kysyin, miksi näin, hän selitti: miesten laukut ovat aina sisuksiltaan mustia. Niistä ei löytä mitään, esimerkiksi kynä tai plektra maastoutuu sinne ja katoaa. Samoin käy hanskoille ja sateenvarjolle. Muovikassin sisus on valkoinen, joten hänen on paljon helpompi löytää tavarat sieltä. Muovikassi on myös niin tilava, että sitä on helppo penkoa. eikä lokeroja ole, joten täytyy penkoa vain yksi paikka.
Suosin itse laukkuja, joissa on paljon lokeroita. Mieheni logiikka on kuitenkin ihan yhtä ymmärrettävä kuin omani.
Ei kylläkään sullota kamojamme muovikasseihin, vaan lainataan laukut tarpeen mukaan tuttavilta. Sen verran harvoin pääsee reissuun, ettei kertakaikkiaan viitsi sijoittaa niihin. Ne on kuitenkin aikas hintavia...