Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy kateeksi teitä naisia, joiden mies haluaa pian lapsia ja naimisiin

Vierailija
18.02.2008 |

Olemme seurustelleet 3 vuotta, joista 2 avoliitossa. Mulla on ollut vauvakuume ties kuinka pitkään, mutta mies ei ole lämmennyt. Suhteen alussa mies petti minua, mutta siitä huolimatta halusin yrittää ja saimme asiat korjattua. Arki toimii, molemmilla on vakityö jne.. Silti mies ei vieläkään ole valmis sitoutumaan minuun lopullisesti. Mies on välillä vihjannut yhteisestä lapsesta ja häistä, mutta seuraavalla kerralla pyörtänyt puheensa.

Vuoden alussa mies pamautti ilmoille, ettei halua lapsia ennen papin aamenta. Ja yllätys yllätys, hän ei ole vielä vuosiin valmis naimisiin. Sain eilen kyseltyä mieheltä, että (tietenkin sillä oletuksella että suhde pysyy hyvänä) voisimmeko mennä naimisiin vaikkapa vuonna 2010. Ei käynyt, joten ehdotin sitten vuotta 2012. Siihen mies sitten jo suostui, että olisi sopiva aika - todennäköisesti. Lapsia en siis tule saamaan ainakaan ennen kolmeakymppiä, vaikka olen aina haaveillut saavani nuorena perheen.

Mun mielestä elämä on liian lyhyt jahkailuun, mutta miehellä on eri sävelet. Voi kuinka kadehdin teitä naisia, joiden mies on tiennyt mitä haluaa ja valmis sitoutumaan teihin :(. Olkaa onnellisia!!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelun jälkeen hän sanoi, että kun ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, voitaisiin muuttaa yhteen...

siitä lauseesta 6kk päästä olimme pankissa hakemassa lainaa

samoihin aikoihin puhuttiin, että reilun vuoden päästä voitaisiin yrittää yhteistä lasta ja sitä ennen häät

ensi kesänä (kun olemme seurustelleet pikkuisen yli 2v) on häät - ja alamme yrittää lasta, ellei ole saanut alkujaan jo silloin

Vierailija
42/49 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin sanoen olimme 32v kun aloimme seurustella. Emme siis ihan 2-kymppisiä, emmekä 25-vuotiaitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin heillä on säännöllinen toimeentulo ja malttia viettää aikaa kotona. Monet miehet ovat nykyään 30-vuotiaita ja ylikin, esikoisensa saadessaan.

Jos teidän suhteenne on " odottamisen väärti" , niin sinä voit aivan rauhassa katsastella vaikka 3v eteenpäin. Silloinkin olet vielä nuori nainen. Moni mies kypsyy perheen perustamiseen varkaiten. Usein tajutessaan elämän rajallisuuden.

Vierailija
44/49 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ymmärrä, miksei päätöksiä voi tehdä nopeamminkin. Tässä ajassa jo tunnemme toisemme ja arki sujuu, miksi on niin vaikeaa sitoutua.. :(. -ap

Sillä jos kunnioitat häntä, teet suunnitelmat hänen kanssaan yhdessä - samoin pyrit ymmärtämään sitä, että hän on vastuuntuntoinen mies, joka ei halua asettua elämänpituiseen prosessiin (vanhemmuuteen) vain siksi, että siihen olisi nyt juuri naisystävälle sopiva ajoitus.

Se, että sinä olisit valmis hänen kanssaan (tai ainakin ajattelet olevasi) ei tarkoita sitä, että hän on. Tai että hän olisi " sitoutumiskyvytön" , kun ei halua perhettä kanssasi juuri nyt. Todennäköisesti se ei ole mitään sellaista, mitä hän nyt haluaisi.

Vierailija
45/49 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka suhteessa, jonka nuorena aloin, mies ensin halusi kauheaa vauhtia yhteen asumaan, mutta sitten ei kuitenkaan halunnut naimisiin eikä lapsia aikoihin, vaikka oli mua yli viisi vuotta vanhempi. Loppujen lopuksi ei menty naimisiin, ei saatu lapsia, ja muutenkin kypsyttiin toinen toisiimme. Jälkeenpäin ajatellen ei ihme, että kypsyttiin. Ja hyvä etten päässyt sen kanssa naimisiin ja saanut lapsia.

Kun uskaltauduin tekemään eropäätöksen, koin alkusurun jälkeen pari mahtavaa sinkkuvuotta ja ne päättyivät siihen, että löysin TÄYDELLISEN miehen itselleni, joka kohtuullisen nopsaan oli valmis sitoutumaan myös avioliiton kautta minuun ja joka myös halusi lapsia kanssani.

Elämä viskasi siis mutkan kautta onneen, kun vain sain ensin itseäni niskasta kiinni, ja lähdin siitä epätoivoisesta ex-elämästä.

Vierailija
46/49 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma sitten voidaan alkaa yrittää vauvaakin. Hän sanoi, ettei mun tarvitse odottaa kuin 2 vuotta. Mitähän tähän nyt sitten sanoisi?... -ap, joka on hieman äimistynyt.

Vierailija
47/49 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta, ei oo paljon. Mä haluan kans perheen ja naimisiin, mutta ton kaks vuotta vielä katson, löytäisinkö kiinnostavamman vaimon itelleni. Sen takarajan jälkeen jään tähän suhteeseen, koska haluan sen perheenkin joskus.

Vähän rumasti ja liioitellusti sanottu, mutta eka ajatus mikä tosta miehes puheesta heräs

Vierailija
48/49 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olis halunnut naimisiin ja lapsia suunnilleen heti kun tavattiin.

Itse yritin hieman jarrutella :o)

No, menimme kihloihin kun olimme olleet yhdessä 2 vuotta, naimisiin kun olimme olleet yhdessä 3 vuotta ja lapsi syntyi kun yhteiseloa oli takana 7 v (ja naimisissa siis 4 vuotta).

Meillä mies myös halusi ehdottomasti isot häät ja on meillä muutenkin kaikin tavoin paljon romanttisempi kuin minä.

Vierailija
49/49 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kuukauden päästä tuli kosinta ja kahden kuukauden päästä siitä naimisiin. nyt ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta ja rakkaus kukoistaa. kolme lasta ja seksiäkin joka päivä. onneksi suostuin kosintaan. olllaan nyt kohta nelikymppisiä