mitäen tekisitte: uimahalliin äiti ja 8v poika. Molemmat naisten puolelle vai poika yksin miesten puolelle ?
Lapsi ei kyl ite halua ees naisten puolelle, mutta jotenkin ei tunnu kivalta laittaa yksin miesten puolelle..
Kommentit (55)
sotkea seksiä ollenkaan. En minä haluaisi myöskään olla alasti appenikaan edessä, vaikka mies on seniilinpuoleinen vanhus eikä taatusti elättele enää mitään himokkaita ajatuksia.
Vai ei katsele tyttöjä sillä silmällä...
Varmasti kouluikäisistä tytöistä voi olla kiusallista nähdä poikia siellä, mutta uimahallit ovat kyllä kohteita, joita poikia tai teinipoikia katselevat tai tapaamaan pyrkivät harrastavat.
8v pikkupoika ei voi tulla naisten puolelle uimahallissa?
Vierailija:
Varmasti kouluikäisistä tytöistä voi olla kiusallista nähdä poikia siellä, mutta uimahallit ovat kyllä kohteita, joita poikia tai teinipoikia katselevat tai tapaamaan pyrkivät harrastavat.
Vierailija:
Minun miespuolinen tuttu menetti poikuutensa kolmannella luokalla!!
Vai ei katsele tyttöjä sillä silmällä...
Vierailija:
8v pikkupoika ei voi tulla naisten puolelle uimahallissa?
kaveri mukaan. Eiköhän nyt kaksi tokaluokkalaista selviydy yhdestä uimahallin pukukopista tulematta raiskatuiksi tai saamatta paniikkia?
mutta 8-vuotiasta tyttöä en päästäisi miesten puolle aikuisten miesten takia.
Jos tokaluokkalainenei pärjää itsekseen miesten puolella, niin sitten ei mene ilman isää uimaan.
Ei poikakaan varmaan tykkäisi törmätä koulukaveriinsa naisten puolella, tulisipa mahtavat jutut välitunnilla!!! Varmasti poika olisi TOSI nolo. Ja tyttöjen ei tarvitse pelätä näkevänsä poikia naisten puolella!!
Ei kai pojat siellä ketään aikuista naista haittaa!! Vaan niitä tyttöjä!! Minun puolestani pojat saisi sinne tulla, minua ei haittaa. Mutta 8v tyttöäni haittaa!
Miten äidit eivät osaa ajatella tyttöjen kantilta asiaa? Olette itsekin olleet tyttöjä!
Vierailija:
mutta 8-vuotiasta tyttöä en päästäisi miesten puolle aikuisten miesten takia.
Vierailija:
Miten äidit eivät osaa ajatella tyttöjen kantilta asiaa? Olette itsekin olleet tyttöjä!
Sitä kasvaa aikuiseksi ja unohtaa millaista oli olla pikkutyttö uimahallissa! :)
Ja varsinkin jos oma jälkikasvu on vaan niitä poikia.
kaikkein noloin, koska hänhän se olisi naisten puolella. Eli koulussa voisi tulla kommenttia siitä, että X käy tyttöjen puolella uimahallissa. Luulen, että 8-vuotiaista tytöistä asia olisi vain huvittava ja nolo pojan kannalta. Toki joku varhain kehittynyt 8-v tyttökin voi olla jo kaino asian suhteen ja hävetä itseään.
Vierailija:
kaikkein noloin, koska hänhän se olisi naisten puolella. Eli koulussa voisi tulla kommenttia siitä, että X käy tyttöjen puolella uimahallissa. Luulen, että 8-vuotiaista tytöistä asia olisi vain huvittava ja nolo pojan kannalta. Toki joku varhain kehittynyt 8-v tyttökin voi olla jo kaino asian suhteen ja hävetä itseään.
Kertoi, että miesten puolelle oli tullut eräs poikamme luokkalainen tyttö (ovat muuten juuri 8-vuotiaita) isänsä ja pikkuveljensä kanssa. Tyttö oli kuulemma iloisesti tervehtinyt ja he olivat vaihtaneet pari sanaa. Poikamme ei kuulemma ollut yhtään häkeltynyt. Jälkeenpäin mainitsin asiasta jotain - isi sanoi että näitte .... uimahallissa jne. Poika vastasi siihen vain jotain että joo. Että ei se aina ole lapsille niin vakavaa.
mulla meillä 8v poika ei yksinkertaisesti pärjää yksin miesten puolella niin siksi varaan aina ryhmäpukuhuoneen johon päästään kaikki
t.yh-äiti jolla ei ole miestä ottaa mukaan uintireissuille
siis mulla,isä ei käytä lapsia uimassa
alasti kun kuulumisia vaihtoivat?
Jos lapsi kokee asian " vakavaksi" , niin silloin kokee. Ei siinä auta jos on joku harvinaisuus joka ei koe.
Epäilen kyllä että olisivat molemmat alasti olleet.
Vierailija:
Kertoi, että miesten puolelle oli tullut eräs poikamme luokkalainen tyttö (ovat muuten juuri 8-vuotiaita) isänsä ja pikkuveljensä kanssa. Tyttö oli kuulemma iloisesti tervehtinyt ja he olivat vaihtaneet pari sanaa. Poikamme ei kuulemma ollut yhtään häkeltynyt. Jälkeenpäin mainitsin asiasta jotain - isi sanoi että näitte .... uimahallissa jne. Poika vastasi siihen vain jotain että joo. Että ei se aina ole lapsille niin vakavaa.
naissiivoajia jatkuvasti.