Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autosta kateellinen?

Vierailija
22.11.2008 |

Mox! Ostettiin ukon kans uusi Audi A4 pihaan ja olemme huomanneet, että naapurit mulkoilevat uutta autoamme "sillä silmällä" ja joskus huomaamme saman myös liikenteessä. Miksi täytyy olla kateellinen siitä että joillain non hieno auto?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan meillä olisi kyllä varaa noihin Audeihin tai Volvoihin kun perheen vuositulot ovat 120teur. Tapojeni vastaisesti nyt tämän asian tuon esiin, kun sinulle ei näytä menevän muuten perille, että useimmat ihmiset eivät vaan nyt sinun autoasi KADEHDI!

Vierailija
22/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meidänkin kaupunginosassa näkee usein uudehkoja Audeja ja muita kalliita autoja. Lähes poikkeuksetta ne näkyvät tuolla kunnan vuokra-asuntojen parkkipaikoilla.

Jotkut ilmeisesti arvostavat autoa enemmän kuin asuntoa. Tätä olemme miehen kanssa monesti ihmetelleet, meille kun se koti on autoa tärkeämpi.

Mutta ap: tahan tämä ei koske, sillä ap asuu varmaan... ööö... 500 m2 talossa Espossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liikennevaloissa eteen sattuu esim. 700 BMW 8-koneella. On se niin nättiä soundia, että sitä kuuntelee mielellään.

Pikkuveli osti V6-koneella olevan auton ja kyllä siitäklin kivat soundit lähtee ja on muutenkin tyyliltää just sellanen kiva juppimainen auto. Yllättävän halpakin oli.

Kyllä mäkin vaihdan jossain vaiheessa muutaman vuoden käytettyyyn autoon, mutta nyt olen itse ostanut uusia ja vaihdellut parin vuoden välein, on vain tuntunut kivalta saada sitä uusinta tekniikkaa, toisenlaisen prameuden sijaan.

Kyllä Corollan hinnallakin saan A4:sen uutena, kun vertaa parhaiten varusteltua Corollaa ja halvinta Audia.

Mutta kuten kirjoitettu, ensivuosikymmenellä taidan vaihtaa parivuotta vanhaan A4:seen tai A6:seen tai 500 sarjan bemariin. Välissä kyllä taidan käydän Superbin tai Avensiksen kautta.

Autoa sentään voi vaihtaa ja uudesta voi haaveilla ja vaihdosta voi haaveilla ja kun tekniikka vaan kiinnostaa. Ei sentään tarvitse vaimoa vaihtaa. Meillä on myös elämäntilanteet vaihdelleen tällä vuosikymmenellä railusti, joten auton tarve on ollut sinkusta lapsiperheeseen ja ajokilometritkin ovat vaihdelleet. Josko jatkossa tilanteet vakiintuisia ja hankkisi vähän pidempiaikaisen auton.

8

Vierailija
24/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyllä olla kateellinen. Tämä yh ajelee -89 Opelilla. Hirveän ruma romu, mutta kulkee sen mitä pitää ja velkaa ei ole senttiäkään. Tietysti uudempi auto toisi turvallisuuden tunnetta. Pikkuhiljaa yritän vaihtaa tuoreempaan malliin.

Tällä seudulla ei ole kuin viimeisenpäälle Volvoja ja Citymaastureita. Huumorintajua tarvotaan kun kurvaan samaan riviin :D (lähinnä edellämainittujen kuskeilta).

Vierailija
25/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meidänkin kaupunginosassa näkee usein uudehkoja Audeja ja muita kalliita autoja. Lähes poikkeuksetta ne näkyvät tuolla kunnan vuokra-asuntojen parkkipaikoilla.

Jotkut ilmeisesti arvostavat autoa enemmän kuin asuntoa. Tätä olemme miehen kanssa monesti ihmetelleet, meille kun se koti on autoa tärkeämpi.

Mutta ap: tahan tämä ei koske, sillä ap asuu varmaan... ööö... 500 m2 talossa Espossa?

Justiin viimeviikolla kaverin kanssa naureskeltiin iltalenkillä sitä että, parkkipaikkojen autojen perusteella kyllä tietää että talo on kaupungin vuokra-asutoja täynnä. Nimittäin autot on niin tavallisia ja halpoja. Mitä rumemmat verhota ikkunoissa ja mitä rumemmat ja vanhemmat autot parkkipaikoilla, niin sitä varmemmin kävelet vuokra-asuntojen ohi.

Vierailija
26/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus tai ihailu, mitä pahaa siinä loppujen lopuksi taas on? Kyllä minä ainakin kehtaan myöntää, että olen kateellinen ihmisille, joilla on varaa ostaa kalliita ja uusia autoja. Mitä se ketään haittaa? Itse ainakin olisin imarreltu, jos joku jostain syystä kadehtisi minua, oli se sitten auto, palkka, lapset tai ihan mitä vain. Miksi se kateus on aina niin negatiivinen asia ja täälläkin usein se viimeinen kortti?

Vierailija
27/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa nähdä kuinka tuollaisia jotka pitävät vähemmän rahaa ja materiaa omaavia toisen luokan kansalaisina millä tuskin ihmisarvoa onkaan. Kiitos kun kuulutat tällä sivistymättömyyttäsi ja annat kaiken kansan lukea millainen juntti olet.

Justiin viimeviikolla kaverin kanssa naureskeltiin iltalenkillä sitä että, parkkipaikkojen autojen perusteella kyllä tietää että talo on kaupungin vuokra-asutoja täynnä. Nimittäin autot on niin tavallisia ja halpoja. Mitä rumemmat verhota ikkunoissa ja mitä rumemmat ja vanhemmat autot parkkipaikoilla, niin sitä varmemmin kävelet vuokra-asuntojen ohi.

Vierailija
28/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten naurattaa kovasti eräs tuttunikin. Nainen on peruskoulun käynyt tyhjäpää, joka vaan sattui törmäämään rikkaaseen mieheen. Mies toi ulkomailta halpaan hintaan Audin ja tää nainen puhuu "meidän autosta". Se ei tosiaankaan ole tämän naisen (niinkuin ei heidän kotinsakaan). Tämä nainen on työtön ja omaisuutta on 0 e. Mutta onhan heillä hieno Audi. REPS! :-)

Vierailija
29/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään kateellista vilkaisua tai mulkoilua vielä.

Kiva auto kuitenkin!

Mies arvostaa autoja ja uudella autolla ajaminen tuottaa hänelle iloa (pitkä työmatka). Minulle taas on ihan sama millä ajan ja siksi meidän toinen auto (siis se minun) on kaikkea muuta kuin "viimeisen päälle".

Vierailija
30/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Kädi varusteillaan maksaa melkein 100.000e.

Vierailija
31/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen auton tietysti pitää olla, mutta pidän vähän älyttömänä maksaa uudesta autosta yli 20 000. Tuossakin on liikaa, huh.

Vierailija
32/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten naurattaa kovasti eräs tuttunikin. Nainen on peruskoulun käynyt tyhjäpää, joka vaan sattui törmäämään rikkaaseen mieheen. Mies toi ulkomailta halpaan hintaan Audin ja tää nainen puhuu "meidän autosta". Se ei tosiaankaan ole tämän naisen (niinkuin ei heidän kotinsakaan). Tämä nainen on työtön ja omaisuutta on 0 e. Mutta onhan heillä hieno Audi. REPS! :-)

Vierailija
33/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 22 ja bemari

Vierailija
34/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei usein ole tuon taivaallista käsitystä siitä mikä on kallis auto ja mikä ei. Meillä oli ennen noin 1000 euron arvoinen 15 vuotta vanha auto. Kaverini kysyi, että onko teillä ihan uusi auto. Mieheni nauroi katketakseen. Minäkään en erota edes suurinta osaa automerkeistä. Eikä kiinnosta yhtään.

Vierailija
35/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuron osa ihmisistä paskat nakkaa mistä on.

Vierailija
36/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saisi jo kaksion Etelä-Suomestakin

Vierailija
37/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun varsin moni audi on meinannut tulla päälle, viimeksi tänään parkkipaikalla.

Riippuuko ajajan asenne jotenkin ajopelistä vai mistä ihmeestä on kyse? Luuleeko kuski audin jotenkin takaavan etuajo-oikeuden niin ettei muista liikkujista tarvitse enää välittää?

Vierailija
38/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se loppujen lopuksi kummempi auto kuin muutkaan, merkki vaan maksaa maltaita, vikoja löytyy jne jne. Ihmettelen lähinnä itse sitä että miten joku viitsii tai pystyy sijoittaa autoon lähes omakotitalon hinnan verran rahaa ( joiltaikin paikkakunnilta sen talon voi saada 50 000 eurolla) ja miten nopeasti se auton arvo laskee. Mutta kukin tyylillään, ei se multa pois ole.

Vierailija
39/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin pikkukaupunkiin, ostettiin talo ja autoki on uus, lainaaka ei oo. So what, ei mua haittaa, mut mulle se on vain välttämätön pahe. SIlti käyn kirppareilla ja alemyynneissä, ei auto tee musta sen parempaa kuin muistakaan.

Mut ladaa en ajais.

Vierailija
40/50 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 euroa cadillacista, ottaakohan se suihin tai jotain?