Anoppi haukkuin minut perinjuurin, kun 2v lapsellamme on bikinit. Ovat kuulemma riettaat noin pienella. Alaosat sellaiset lahkeelliset ja ylaosa urheilutopin nakoinen.
Kommentit (86)
Pidettiin etelän reissulla, eikä kukaan tullu raiskaamaan... tosin me ei ton ikäistä jätetä hetkeksikään yksin mihinkään...
Nykyään näkee kyllä niin aikuismaisesti puettuja lapsia että itse mietin aina tarkkaan sopiiko joku vaate iän puolesta lapselleni. On pienillä pojilla jo omat lökäpöksynsä ja ketjunsa ja pääkallonsa sekä pienten tyttöjen vaatteissa korostuu juuri tuo paljastavuus ja seksikkyyskin...
Vierailija:
Pidettiin etelän reissulla, eikä kukaan tullu raiskaamaan... tosin me ei ton ikäistä jätetä hetkeksikään yksin mihinkään...
Tämä joskus muakin ärsyttää että miksi ihmiset puolustavat asiaa tällä. kaksivuotias saadaan pukea vaikka mihin sexy vaatteisiin koska ei se oikeuta ketään raiskaamaan...niinpä ei oikeuta ei mutta miksi kaksivuotiaan oikeasti pitäisi saada käyttyy bikineitä. Tosin näissä lasten bikineissäkin on niikin urheilullisia toppimalleja jotka näyttävät lapsella hyvätlä ja ovat ok mutta on myös niitä aikuismaisia tissinpeittimiä jotka eivät todellakaan kuulu kaksivuotiaalle, ei edes kahdeksanvuotiaalle eikä omasta mielestäni välttämättä edes 14v. vaan sellaiselle nuorelle aikuiselle!!
miksi siis lapsille pitäisi laittaa, jos ei itsekään tykkää pitää? Kesällä ollaan paljon uimassa ja rannalla, aika harvalla lapsella olen nähnyt uimapuvun...suurimmalla osalla kyllä on ne bikinit. On vika omassa päässä jos lapsen bikinejä pitää riettaana..huh huh
Nythän nimenomaan ap puhui tällaisista " urheilumallisista" bikineistä. meillä on myös 3.v tytöllä sellaiset bikinit. Siis alaosa on sellainen shortsimainen ja yläosa on sellainen toppi joka ulottuu alaosan alkuun asti. Mahaa ei siis edes näy. Se siis peittää käytännössä enemmän kun yksiosainen uimapuku, millaisen 3.v omistaa myös. 3.v haluaa käyttää ennemmin bikineitään, ja hän ei kyllä ole ne päällään yhtään sen alttiimpi pedofiileille kuin yksiosaisessa uimapuvussaan.
Ihme väittämiä, " lapsihuoravaate" , huh huh. Yök mikä sana jo!
Nauhat ja ripsut ei saa kyllä minun mielikuvitusta heräämään.
Eivät Disney asusteet ja poikien super-mies paidat.
Ei teinien lyhyet hameet tai jätkien vilkkuvat kalsarit. Se on heidän maailmansa. Ja mallia otetaan kavereilta, idolleilta, lehdistä ja televisiosta. Se on valtava koneisto joka pyörii vaatemarkkinoilla.
Eli jos joku ihminen reagoi lapseni pukeutumiseen nauha-topissa niin kenen pää silloin pitäisi tutkia.
Muistuu mieleen oma äiti joka oli kauhuissaan lantiohousuista ja leveälahkeisista. Voi niitä aikoja.
ensinnäkin epäkäytännölliset, tytöllä pullukka maha housut rullais sinne mahan alla, plussana tietty on se et pääis itse pissalle. Mutta en myöskään antaisi olla pelkässä alaosassa, vaan uimapuvussa.
Se joka näkee 2 vuotiaan seksikkäänä bikineissä, on mieleltään sairas ja valitettavasti näitä sairaita on todella paljon.
Meidän tytöt 13 v ja 2 v eivät kulje napapaidoissa, eikä minihameissa. Isommalla on treeneissä pienet shortsit, mutta siellä on vaan tyttöjä. Kaula-aukot ei ulotu napaan saakka. Tyttö on onneksi itse tajunnut kuina pelleiltä nuo vaatteet näyttävät.
aina löytyy niitä joiden mielestä nämä kaks veet ovat sitten niin lutusia niissä bikineissään ja sanotaan että jos ei hyväksy tai sitä ihmettelee, niin on itse pervo. Joopa, olen itse mielestäni ihan tavallinen äiti enkä mikään tiukkis, silti olen ihmeissäni nykylasten pukemisesta/pukeutumisesta.
Vierailija:
ensinnäkin epäkäytännölliset, tytöllä pullukka maha housut rullais sinne mahan alla, plussana tietty on se et pääis itse pissalle. Mutta en myöskään antaisi olla pelkässä alaosassa, vaan uimapuvussa.Se joka näkee 2 vuotiaan seksikkäänä bikineissä, on mieleltään sairas ja valitettavasti näitä sairaita on todella paljon.
Meidän tytöt 13 v ja 2 v eivät kulje napapaidoissa, eikä minihameissa. Isommalla on treeneissä pienet shortsit, mutta siellä on vaan tyttöjä. Kaula-aukot ei ulotu napaan saakka. Tyttö on onneksi itse tajunnut kuina pelleiltä nuo vaatteet näyttävät.
Hyvä, juuri näin! Se ettei hyväksy lasten pukeutumista ihan mihin vaan ei tarkoita sitä että pitää itse lasta siinä jotenkin seksikkäänä tai on pervo vaan sitä että ei hyväksy ihan kaikkea vaan siksi että se on nykyaikaa!!!
En voi muuta kuin ihmetellä miten ahdasmielistä porukkaa täällä!
Itse ostin lapselleni 2,5v bikinit (h&m hello kitty), eikä tullut mieleenkään, että olisivat jotenkin liian paljastavat pienelle tytölle! Ihan yhtä söpöt ja herttaiset ovat kuin koko uimapukukin! Eikä ne nyt niiiiin paljoa enempää paljasta kuin tavalliset uikkaritkaan!!! Tuskin sillä pedofiilillä on väliä onko lapsella päällä koko uikkarit vai bikinit! Sitä paitsi oletteko katsoneet millaisia bikineitä lapsella on? Ei ne ole mitään " naru-bikineitä" mitä aikuisille on!
Ja käytännöllisyydestä minäkin annan bikineille plussaa, koko uikkaria sai aina märkänä venuttaa ylös, bikinit paljon helpompi pukea!
Vierailija:
Vierailija:
ensinnäkin epäkäytännölliset, tytöllä pullukka maha housut rullais sinne mahan alla, plussana tietty on se et pääis itse pissalle. Mutta en myöskään antaisi olla pelkässä alaosassa, vaan uimapuvussa.Se joka näkee 2 vuotiaan seksikkäänä bikineissä, on mieleltään sairas ja valitettavasti näitä sairaita on todella paljon.
Hyvä, juuri näin! Se ettei hyväksy lasten pukeutumista ihan mihin vaan ei tarkoita sitä että pitää itse lasta siinä jotenkin seksikkäänä tai on pervo vaan sitä että ei hyväksy ihan kaikkea vaan siksi että se on nykyaikaa!!!
ASIAA, JUURI NÄIN!KANNATAN!
[/quote]
Ei tartte olla ite joku pervo mutten silti pukis lastani kaikenmaailman aikusten bikineihin ja narutoppiehin, enkä pientä kaksivuotiasta poikaani niihin lökäpöksyihin ja näkyviin kalsareihin koska ne eivät kuulu pienelle lapselle. jos niitä ajattelee lapsen kannalta niin ne eivät varmastikaan ole kovin mukavia päällä ja käteviä lapsen leikeissä. Se ei silti tarkoita että niiden pitää teineinä pukeutua mummon ja papan vanhoihin vaatteisiin...
Jos olen ostamassa hänelle esim. uikkareita, miksen samantien ostaisi hello kitty -kuvalla varustettua, kun tiedän, että se tekee hänet onnelliseksi, ja kun sillä ei loppupeleissä ole kovin suurta merkitystä mulle, mikä kuva siinä uikkarissa on vai onko mikään?
En mä itse käytä vaaleanpunaisia enkä pinkkejä vaatteitakaan, enkä kimaltelevia pinnejä enkä röyhelöitä, mutta tytär käyttää, koska pitää niistä ja se nyt vaan kuuluu tuohon ikään. Jos vaate ajaa asiansa (= on sopivankokoinen, lämmittää ja tuntuu mukavalta päällä), mulle on suhteellisen yhdentekevää, minkä värinen se on tai mikä kuva siinä mahdollisesti on. Jos siis saan samaan hintaan esim. mustan paidan ja vaaleanpunaisen, otan tietysti sen vaaleanpunaisen, koska tiedän, että sitä tyttäreni pitää mielellään.
Vierailija:
btw noi hello kittyt on niin yök kun vaan voi olla
makuasiakin kyllä mutta kyllä joiltakin vanhemmilta vois vähän vastuullisuutta peräänkuuluttaa siinä miten lapsiansa pukevat. Ja nyt älähtää takaisin kaikki ne jotka elävät " 2000-lukua" eikä jotain säälittävää 1980-lukua, kyllähän tissittömien pikkulasten pitää saada käyttää rintaliiviä ja bikiniä jne. sehän on muotia ja minä ainakin puen mukavuudesta ja säästä sekä pervoista riippumatta pikku jessikani ja petterini niihin muodikkaisiin pikku pikkuvaatteisiin, eiköstä? Koska siltä väliltähän ei ole mitään, joko on vanhanaikainen tiukkis tai kaksi vuotiaalla pikku bikinit.....
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olette te jotka haluatte pukea lapsellenne ne napapaidat ym?? Kun mäkin alan tuntea itseni jotenkin vanhanaikaiseksi tätä keskustelua lukeneena, kun en todellakaan hyväksy kaikkia nykypäivän muotivirtauksia lastenvaatteissa ja olen sentään 70-luvulla syntynyt...
sanotaan vaikka vielä 70-80-luvulla 2-vuotiaat oli rannalla ilman rihmankiertämää, eikä kukaan varmaan ajatellut (paitsi sairaat ihmiset), että siinä on itsensäpaljastaja ja kerjätään ikävyyksiä. Herran jestas sentään....
mutta joillakin vaatteilla " viestitetään" kieltämättä ehkä jotain sellaistakin jota ei välttämättä edes tarkoituksella haluta. lapsuudessani olen itsekin sinne kouluikään kaikenmaailman serkkujen ja naapurin lapsien kanssa nakuna rannalla uinut mutta omia lapsiani en päästäisi julkiselle uimarannalla ilman uimapukua sillä sairasta porukkaa tuntuu olevan joka puolella. En sen puoleen pukisi myöskään liian aikuismaisia bikiniä taikka muita vaatteita.
mutta samaa mieltä olen monissa pointeissa tässä ketjussa: miksi lapset pitäisi pukea kuin pikku aikuiset? Eikö se kieli lapsuuden katoamisesta?
liivimäinen yläosa ei oikein sovi lapselle.