Nyt on koti sekaisin! Anoppini kuoli eilen yllättäen kesken työpäivän ja mieheni aivan
Kommentit (25)
rikki. Appi menehtyi 3vuotta sitten laskuvarjo-onnettomuudessa. Mieheni veli asuu ulkomailla,pitääkö mun soittaa sille kun mies ei pysty.
Kai itsekkin tahtoisit vastaavassa tilanteessa tietää mahdollisimman nopeasti... Ei sillä olisi väliä vaikka siskosi mies tmv. soittaisi uutisen jos siskosi itse ei järkytykseltään pystyisi.
Voimia!
tällaisella hetkellä. Kenties parempi perääntyä.
Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä mikä ongelma tässä on. Jos mies ei itse pysty, niin tottakai sinä soitat (hänen suostumuksellaan tietysti). Ja mitä tuo laskuvarjo-onnettomuus liittyy tähän?
niin toki voit soittaa. Ei ihmisten välisen kommunikoinnin tarvitse olla niin kamalan vaikeaa.
ja ole miehesi tukena ja muista että myös sinulla on oikeus suruun.
kja käly soittaisi veljeni ollessa surun lamannuttama, olisin kiitollinen tiedon tuojalle!
Eihän tässä ole mistään kilpailusta kyse!
JOs miehesi tahtoo sinun soittavan, soita!
voisihan miehesi yrittää, ja sinä olet vieressä varamiehenä, jos ei sanat tule.
Miehesi äiti kuoli eilen ja vasta tänään alatte miettiä, pitäisikö miehesi veljellekin mahdollisesti asiasta jonkun mainita?
Mitään väliä ei ole enää sillä, kuka soittaa, kunhan joku soittaa. Olette jo vuorokauden myöhässä uutisen kertomisessa.
Ja asiaan, tottakai veljen pitää kuulla. Sano nyt vielä miehelles eka, jos se sittenkin haluaa olla se joka soittaa ja että on ainakin paikalla jos haluaakin tulla puhelimeen vaikkei itse pysty puhumaan.
Viestin vieminen se tässä on tärkeintä, ei se, kuka sen tekee.
Kertoisin soittaessani, että mieheni ei pysty puhumaan nyt, on niin surun murtama. Sanoisin että olen todella pahoillani jne.
ellei miehesi siihen kykene. Kai voit kysyä mieheltäsi, soittaako hän vai sinä? Tuskin tuossa tilanteessa muita mahdollisuuksia edes on, ellei ole muita sukulaisia? Meinaan että tuskin nyt on edes vaihtoehtona ettei ilmoitettaisi veljelle ja mahdollisimman pikaisesti?!
Oma anoppini makaa tällä hetkellä teholla, sydäninfarktin ja nyt tehdyn ohitusleikkauksen jälkeen.. :(
Voimia teille.
Tuollanen kommentti on sairas, vaikka olisit kuinka huonoissa väleissä anoppisi kanssa :-(
ja viet UFFin laatikoihin.
Kun tavarat on järjestetty, imuroit ja pyyhit pölyt.
Sitten käyt ostamassa kukkia olohuoneen pöydälle.
Tässä ei mene kuin pari tuntia ja sen jälkeen koti ei enää ole sekaisin, otat vain itseäsi niskasta kiinni!
Toki sinun täytyy soittaa, jos mies ei pysty.
Miten anoppi on selvinnyt miehensä kuolemasta? Oliko appi kokenut laskuvarjohyppääjä?
Toi on varmasti miehelles ihan hirveetä, et on nyt sitten molemmat vanhemmat menettänyt. Sun täytyy olla nyt vahva ja tukea miestäs. Ja lääkäriin meette. Ei sun miehes selviä siitä ilman ammattiapua!!!!
Voimia treille!