Kaveri kertoi miehensä hakeneen sairauslomaa, jotta pystyy katsomaan lätkää yöllä...
oli tietysti naamioinut syyn joksikin vatsataudiksi tms. Aika uskomatonta, onko kukaan kuullut moista ennen...?
Kommentit (15)
ku pomo ei myöntänyt lomaa.Meni lääkäriin ja esitti , että on masentunut.Heti sai lomaa ja etelän reissu toteutui.Epäilen muutenkin, että masennusta käytetään hyväksi hyvin monessa tapauksessa.
Mä uskon täysin sanontaan "niin makaa kuin petaa".
meillä mies sovitti pitämättä jääneet isyyslomat nyt kisojen ajaksi...
lätkä-hullut sairastaa nyt oikein urakalla ;)
ja käynyt kuitenkin töissä normaalisti. Samoin mieheni. Heikkoja on, jos ei jaksa töihin mennä... Paitsi tietty jos lätkärituaaleihin liittyy kaljanjuonti tms.
Miehet tekee kaikkensa oli sitten kyseessä lätkä, futis, mm-kisat tai olympialaiset. Eli nyt oli vasta lätkä, mutta näitä loppuja odotellessa sumpiliminen lisääntyy. Tänä vuonna ei taida enään olla olympialaiset tai tuosta futiksesta en tiedä mitään kun ei kiinnosta.
ja miks tääki pitää ottaa näin vakavasti. "en kattelis tollasta miestä hetkeäkään" heh.. ihme porukkaa. tuohan oliski hyvä syy laittaa suhde poikki. taitaa sun ukko-parka olla ika pahasti tossun alla :)lätkän mm-kisat nyt vaan sattuu oleen joilleki tärkee juttu.
niin hän valitettavasti poistuu lopullisesti asunnostamme. Saa minun puolesta katsoa kaiket yöt telkkaria, mutta tuossa menisi kyllä raja.
lätkää yöllä. Meni illalla aikaisemmin nukkumaan, että jaksoi matsin jälkeen lähteä virkeänä töihin.
Tuollaiset pitäisi saada potkaistua työelämästä pois. Jotkut raatavat liikaakin, toisilla ei ole mitään väliä muulla kuin että palkka juoksee. Miesten työmoraali taitaa usein olla eri planeetalta kuin naisten?! Ja palkka myös..
Nukuin ennen matsia 3 h ja matsin jälkeen 3 h. Väsyttää, mutta oli se sen arvoista! Ja nainen olen eli ei lätkä ole pelkästään miesten juttu! Meillä mies veti unta palloon koko yön.
Mun mies meni ysiltä nukkumaan lasten kanssa ja sillä oli kello soimassa keskellä yötä!! Olin aivan varma että ei se jaksa herätä mutta noinpa vaan heräsi, katsoi matsin ja tuli jatkamaan unia. On ne metkoja noi ukkelit...
Mun mies meni ysiltä nukkumaan lasten kanssa ja sillä oli kello soimassa keskellä yötä!! Olin aivan varma että ei se jaksa herätä mutta noinpa vaan heräsi, katsoi matsin ja tuli jatkamaan unia. On ne metkoja noi ukkelit...
Mä en ymmärrä, että miten aina ne samat tyypit kuitenkin saa sitä saikkua?? Ite kun en aina saa saikkua vaikka kipeä olisinkin, tuntuu olevan niin tiukassa se saikun saaminen. Osa sitten taas vaan menee ja esittää jotain ja tadaa, eipä tarvii taaskaan tehdä sitä vkonloppuvuoroa.. Ja muut joutuu sitten tekemään ne heidän vuorot. Ja näissä tapauksissa ovat siis suoraan sanoneet että ei kiinnosta tulla vkonloppuna töihin, joten oikeista sairastumisista ei ole kyse. Oma mies meni eilen kahdeksalta nukkumaan ja herätys oli yöllä ja lähti sitten suoraan töihin pelin jälkeen.
Ihan tavallista joillekin vastuuntunnottomille urpoille, joille lätkä on koko elämä. Pokkaa täytyy olla ja paljo!!!