Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fakta on että moni nainen tahtoo tyttölapsen jotta voi pukea sen söpösti ja laittaa sen hiukset jne.

Vierailija
17.02.2008 |

Kovin moni ei ajattele luonteiden eroja tai sitä mitä lapsesta isona tulee, vaan sitä että pojille on sinistä collegea tarjolla ja tytöille vaikka mitä ihanaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvempi miettii vanhemmaksi halutessaan sitä, että haluaa sellaisen lapsen, jolle saa mahdollisimman söpöt vaatteet. Tai ainakin jos tuollaista miettii kannattaisi ehkä harkita sitä vanehmmaksi ryhtymistä toisenkin kerran.

Vierailija
2/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille pojille löytyy myös hienoja vaatteita.

On valkoisia kauluspaitoja, mustia juhlahousuja, ja muita suoria housuja.

On iloisia Spiderman-kauluspaitoja, maailman vahvin nalle kauluspaitoja. Farkkuvaatteet ja ruutupaidat ovat myös söpöjä pojilla.

pikkupojat voi juhliinb pukea pukuihin, kraka tai rusetti kaulaan ja liivit päälle (pukuun sopivat)... johan on söpöjä.....

Mustat kiiltävät kengät kruunaavat koko kuvat.

Lisäksi pojille on saatavana neulostakkeja napeilla tai vetoketjuilla. Ne sopivat suorien housujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama kumpia ovat, tai kumpia tulevaisuudessa toivottavasti tullaan saamaan!

Koskaan ei oo kiihottanu että saanko tehä lapsilleni lettejä vai mimmosia vaatteita niille ostan. Olen tollasen yläpuolella, toisin kun tälläsien ketjujen tekijä.. ?

Vierailija
4/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään " söpöä" . Hämähäkkimiestä ja turtlesia pitäisi kaiken olla. On yhä mysteeri mistä ovat moiset juttunsa napanneet, mutta pihalla kaverit ovat kyllä pääsääntöisesti poikia.

Vierailija
5/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA toivottavasti saan myös lapsenlapisa niin nhan se selvää että oma tyttären lapsenlapsia näkee useammin kuin ilkiörumaminiä joka tuo lapsensa näytille vain käskystä.....

Vierailija
6/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä paskapuhetta!

Mulle oli oikeasti ihan sama kumpi tulee. Kaksi tyttöä on ja molemmilla kätevät lyhyet polkkatukat. Pukeutuvat serkkupojilta kierrätettyihin vaatteisiin. Ällöttää kaikki kirkuvan väriset prinsessahörhelöt. Poikien vaatteissa on usein hauskat värit ja kivoja kuoseja.

Vierailija
7/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika, ja tytölle on kyllä selvästi helpompi löytää mieleisiä vaatteita (enkä tarkoita mitään pinkkejä prinsessahörhelöitä, joista en tykkää). Valikoimaa on yksinkertaisesti kaupoissa enemmän tytöille. Poikien vaatteet ovat usein joko synkän värisiä tai sitten on mauttomia pääkallojuttuja tms.

Totuuden nimissä on meidän pojallakin pari merirosvopaitaa, koska itse niistä tykkää, ja tytöllä samasta syystä pari ns. prinsessamekkoa. Kummasti nuo tyttöjen ja poikien jutut omaksutaan kavereiltakin.

Vierailija
8/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa laittaa tyttöni hiuksia. Nyttekii on tytöillä rullat päässä kun haluavat samanlaiset kiharat kuin äidillä.

Vierailija
9/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JA toivottavasti saan myös lapsenlapisa niin nhan se selvää että oma tyttären lapsenlapsia näkee useammin kuin ilkiörumaminiä joka tuo lapsensa näytille vain käskystä.....

No minä ainakin kasvatan poikani sellaisiksi, että he eivät edes vilkaise tuollaisia eukkoja. Ja muuten, myös pojat tekevät kotitöitä, kai miehesikin tekee?

Vierailija
10/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rehtejä,

urhoollisia.

Eivät valehtele,

eivät juonittele.

REILUA PELIÄ.

REILUA, REMPSEÄÄ MENOA.

Rajatonta liikkumisen riemua.

Mieletöntä ÄlynLahjaa ja Tajuamista.

Neroutta jo 3 vuotoiaana....

Loistava tulevaisuus, uramahdollisuus!

Tähtien taakse kurottautumista.

En vaihtaisi My Little pony-pinkki-rimpsuhameeseen.

En sitten ikinä.......

Vierailija
11/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet pojat ovat reiluja

rehtejä,

urhoollisia.

Eivät valehtele,

eivät juonittele.

REILUA PELIÄ.

REILUA, REMPSEÄÄ MENOA.

Rajatonta liikkumisen riemua.

Mieletöntä ÄlynLahjaa ja Tajuamista.

Neroutta jo 3 vuotoiaana....

Loistava tulevaisuus, uramahdollisuus!

Tähtien taakse kurottautumista.

En vaihtaisi My Little pony-pinkki-rimpsuhameeseen.

En sitten ikinä......

Vierailija
12/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai innoituksen miehisen sukupuolen ylistämiseen.

Vierailija
13/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole typerämpää kuin ryhtyä puolustamaan oman lapsen sukupuolen " paremmuutta" mollaamalla toista idioottimaisilla yleistyksillä.

Mulla on kolme poikaa, ja itse olen ollut varmasti " äijämäisempi" lapsena kuin veljeni. JA toisaalta mun esikoinen on todella herkkä ja varovainen, ei todellakaan mikään rasavilli poika.

Minä itse olisin toivonut kokevani myös tytön äitiyden, mutta en todellakaan minkään vaateasian vuoksi. Vaan ihan sen takia, että YLEENSÄ äidit ja tyttäret ovat varsinkin aikuisiällä läheisempiä kuin äidit ja pojat. JOhtuen osittain tälläkin palstalla usein nähtävistä hirviöminiöistä, jotka kokevat anopin ja tämän pojan suhteen suurena uhkana itselleen...

Vierailija
14/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin ihanaa pukea tyttömme kauniisti ja opettaa heille meikkaamisesta (vaikka ovat niin pineiä etteivät vielä meikkaa) ja vaatteista. Lasten kanssa yhdessä vaateostoksilla on todella kivaa, niin lasten kun aikuistenkin osastolla. 9-vuotiaani on todella hyvä valitsemaan minulle vaatteita.

Vierailija
15/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on kolme tyttöä, enkä ole ketään pukenut " söpösti" ja yhdenkään tukkaa ei ole mitenkään " laitettu" .

Onko se sitä tasa-arvoa että tyttöjä EI laiteta nätisti eikä heidän ulkonäköönsä panosteta? Eikö tasa-arvoa olisi että pikien ulkonäköön alettaisi panostamaan?

Miksi on hyve että tyttö muistuttaa poikaa?

Vierailija
16/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa ja kyllä olen aina raskausaikoina kaihoten katsellut sinne tyttöosastolle, olisi ihana ostella joskus kauniita mekkoja ja tyttöjen leluja. Ei se tarkoita että olisin jotenkin tyytymätön poikiini, kyllä puen heidätkin kauniisti ja kyllä pojille paljon löytyykin kauniita vaatteita. Niitä etsin kyllä enemmän ulkomailta esim. Ebaystä, suomalaiset valikoimat on pojille usein aika karseita.

Vierailija
17/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä pojillekin on nättejä vaatteita tarjolla, en valita.

Vierailija
18/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pelkkien" poikien äitinä, ylpeänä totean:

NÄIN ON PAREMPI.

Vierailija
19/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pojille löytyy ihania vaatteita ja tytöille pääasiassa kamalaa hattaraa... En pukisi tytärtäni koskaan vaaleanpunaisiin vaahtokarkkeihin ja kermaleivoksiin...

Vierailija
20/25 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mielikuvitus rajana. Googlaa Småfolk, nannou, petite bateau, moon kidswear, kammakarlo, polarn och pyret, osh kosh jne. johan pojallakin on ykköset yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan