Fakta on että moni nainen tahtoo tyttölapsen jotta voi pukea sen söpösti ja laittaa sen hiukset jne.
Kovin moni ei ajattele luonteiden eroja tai sitä mitä lapsesta isona tulee, vaan sitä että pojille on sinistä collegea tarjolla ja tytöille vaikka mitä ihanaa.
Kommentit (25)
Vierailija:
rehtejä,
urhoollisia.
Eivät valehtele,
eivät juonittele.REILUA PELIÄ.
REILUA, REMPSEÄÄ MENOA.
Rajatonta liikkumisen riemua.
Mieletöntä ÄlynLahjaa ja Tajuamista.
Neroutta jo 3 vuotoiaana....
Loistava tulevaisuus, uramahdollisuus!
Tähtien taakse kurottautumista.En vaihtaisi My Little pony-pinkki-rimpsuhameeseen.
En sitten ikinä.......
MUTTA POJAN PUKEMISESSA ON HAASTETTA! Tytöille on tarjolla niin paljon vaatetta että helppohan se on saada tyttö näyttämään söpöltä (paitsi jos ei halua käyttää vaaleanpunaista), mutta pojan pukeminen siististi edellyttää vähän aivotyötä ja vaivannäköä. Pojan pukeminen on ollut kivaa :)
Mutta ei kai kukaan lasta halua pelkästään pukemisleikkien takia...
Vierailija:
rehtejä,
urhoollisia.
Eivät valehtele,
eivät juonittele.REILUA PELIÄ.
REILUA, REMPSEÄÄ MENOA.
Tähtien taakse kurottautumista.En vaihtaisi My Little pony-pinkki-rimpsuhameeseen.
En sitten ikinä.......
Kyllä normaali äiti osaa nähdä kummankin sukupuolen hyvät ja huonot puolet. Itse olen onnellinen siitä, että lapseni edustavat molempia sukupuolia, mutta todellisuudessa sillä ei olisi ollut mitään väliä, vaikka olisivat kaikki olleet joko poikia tai tyttöjä. Kyllä mä olen saanut leikkiä nukkekotileikkejä poikanikin kanssa ja taas vastaavasti tyttöni on tosi ihastunut pikkuautoihin. Sama homma vaatteissa, molempia on kiva pukea nätisti.
rehtejä,
urhoollisia.
Eivät valehtele,
eivät juonittele.
REILUA PELIÄ.
REILUA, REMPSEÄÄ MENOA.
Tähtien taakse kurottautumista.
En vaihtaisi My Little pony-pinkki-rimpsuhameeseen.
En sitten ikinä.......