Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
onko täällä sijaisvanhempia ollenkaan?
17.02.2008 |
Yritin katsoa sopivaa palstaa, mutta ei löytynyt kuin adoptiopalsta... Eli vähän ollaan väärässä osoittessa, mutta onko täällä ketään jolla olisi kokemusta sijaisvanhemmuudesta??? Voisitko kertoa kokemuksistasi? Miten sopeuduitte sijaisvanhemmuuteen, miten sijaislapsi sopeutui? Miten omat lapset sopeutuivat? Entäs kontakti oikeisiin vanhempiin? Vierailut omassa kodissa, jne?
Meillä asia vasta harkinnassa, joten paljon, paljon kysymyksiä mielessä...
Kiitos jos joku viitsii vastata!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Olen miettinyt mieheni kanssa samaa kuin tekin. Sijaisvanhemmuus voisi sopia meille. Tosin vielä se ei ole mahdollista, kun asumme vuokralla aika pienessä kerrostaloasunnossa, mutta tavoitteet ova tuolla muutaman vuoden päässä.
Olisi aivan huippua päästä juttelemaan jonkun sellaisen kanssa, jolla on jo kokemusta sekä kouluttautumisesta sekä itse sijaisvanhemmuudesta.
Miten teille on tullut ajatus sijaisvanhemmuudesta?
Meillä on mun tämän hetkinen työ herättänyt ajatuksia ja ehkä toisena mielessä on se, ettei meille ole kuulunut toista lasta yrityksistä huolimatta. Juuri viime viikonloppuna isäntä sanoi, että mihis me omia tarvitaan, kun valmiiksikin jo niin paljon lapsia vailla isää ja äitiä. Mun mielestä aika hyvä kommentti, kun ottaa huomioon, että mun mies on erittäin vanhanaikaisesti ajatteleva nuori mies.
Toivottavasti joku sijaisäiti tai -isi huomaa tämän viestin ja innostuisi kertoilemaan kokemuksistaan!