Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon maksaisit käytetystä Reimatecin haalarista?

17.02.2008 |

olen laittamassa myyntiin huuto.nettiin reimatecin välikausihaalarin.

Haalari on todella siisti, vedenpitävyyden säilyttänyt todella hyvin!

Pieni reikä paikattu saman värisellä paikka kankaalla, ei juuri huomaa ja paikka kohta myös vedenpitävä. Babymallinen haalari kyseessä. Polvet ja pyllyn kohta ei ole kuluneet. Kulumia ei muutenkaan missään.

Mietin vaan että minkähän verran haalarista voisi pyytää?

Minkä verran maksaisitte? ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyväkuntoinen, eli: ei paikattu, ei mitään aivan järkyttäviä tahroja, niin silloin maksaisin (koosta riippuen, eli kelle lapsistani tulossa) max: 60e

Ja jos paikattu, vaikkakin vain pienenpieni reikä niin ..1-15e ikävä kyllä näin omalla kohdallani ;) Reikä on aina kuitenkin reikä, vaikka paikattu.

Itse olen antanut ystävieni muksuille " paikatut" haalarit.

Vierailija
2/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokoinen? Voisin olla kiinnostunut jos koon puolesta sopii=) vaikka ei tämä osta ja myy palsta olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 2x2cm, mielestäni pieni.

Lime-sininen babymallinen haalari on kyseessä

Vierailija
4/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niin kuin minun aina :) ) niin laitan tavarat Huutikseen 1-5e alkuhinnalla ja ilman hintavarausta. Siinä se " oikea" hinta selviää.

Vierailija
5/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin täysin ehjän Reimatec:n vauvamallin haalarin huutonettiin, lähtöhinta oli 20 euroa ja sain siitä yli 60 euroa. Eli hyväkuntoisesta haalarista saat hyvän hinan.

Vierailija
6/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että tuommoiset joutaa meiltä hyväntekeväisyyteen tai pyydän niistä korkeintaan joitain senttejä-kymmeniä senttejä per vaate. Reiällinen vaate ei ole minun maailmassani siisti, ei myöskään tahrainen vaate. En tarkoita, etteikö se olisi käyttökelpoinen tms.

Itse voisin maksaa ehkä 5-10 euroa, jos olisi tarvetta moiselle haalarille. Missään nimessä en maksaisi mitään kymmeniä euroja, saahan kaupasta alle 50 euron vettä pitävästä kankaasta tehtyjä haalareita.

Mutta kyllä huutonet on oikea paikka tuommoiselle haalarille myydä, jos siitä maksimaalisen hinnan haluaa.

Vierailija
7/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....enintään 5 e ja sen pitäisi löytyä kirpparilta, oli miten pieni reikä vaan... Huuto.netistä en lähtisi huutamaan, jos postarit tulisi vielä päälle...

Mutta aivan varmasti joku huutaa sulta sen ihan hyvään hintaan :)

Vierailija
8/8 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoisen jäljiltä Reimatec-välikausihaalari, jonka takapuoleen tuli pienenpieni reikä (n. nuppineulan " nuppipään" kokoinen). Muuten edelleen täysin siisti haalari, mutta tuo reikä on kuitenkin reikä, vaikka onkin paikattu tosi huomaamattomasti nurjalta puolelta tarrapaikalla.

Haalarin jäätyä pieneksi mietin, josko sen myisin eteepäin, mutta reikäisestä haalarista ei kehtaa juuri mitään pyytää.. Tulin loppujen lopuksi siihen tulokseen, että haalarilla on paljon suurempi arvo, kun säästän sen kuopukselle käyttöön. Väri on onneksi sellainen, että menee pojan jälkeen myös tytölle (muta-beige-valkoinen), asusteilla voi sitten muokata tyttömäiseksi.

Eli vastauksena alkuperäiseen kysymykseen; en maksaisi kovin montaa euroa, ehkä 10e vielä menisi, jos haalari olisi muuten tosi siisti. Tuo meidän haalari saa aikanaan kuopuksen jälkeen lähteä kiertoon ilmaiseksi, jos siitä vielä jää jotain käyttämisen arvoista jäljelle.