Enkkoja, mun tytön etu ja sukunimessä on seitsemän kirjainta, paneeko joku paremmaksi?
Kommentit (14)
maahanmuuttajasta kyse, mutta musta oli hauskaa, kun ei se itsekään muista ulkoa kaikkia nimiään, on sillä lappu, josta se näkee ne
Mun etu- ja sukunimessä on 30 kirjainta/merkkiä ;-)
Mun kaverin etu- ja sukunimissä on seitsemän kirjainta molemmissa. Ja vieläpä samat kirjaimet eri järjestyksessä. :)
Mun kaverin etunimessä ja sukunimessä on seitsemän kirjainta molemmissa, ja ne on samat kirjaimet eri jätjestyksess. Pistä paremmaksi. :)
t. 9 kirjainta etunimessä, 8 sukunimessä
paljon kirjaimia omien nimensä yhdistelmistä, eli jokaisen nimissä on yhteensä 16 kirjainta. Eikä ole tarkoitettu, on sattumaa.
niin ei oo mikään ihme asia.
Suomen kielesä on etunimiä, joissa on 2 tai 3 kirjaina, kuten Ia, Ida, Anu, Esa...
Sukunimiä on myös ainakin kolmella kirjaimella, kuten esim Aho tai Elo, varmasti on muitakin...
mun lapsella on etunimessä 4 kirjainta ja sukunimessä 5, itselläni on 4 ja 6, lapsen isällä on 7 ja 5. mitä tossa nyt on ihmeellistä. niin ja lapsen toiseessa nimessä on 11 kirjainta. Mikä tässä on kummallista?
ei tässä nyt mitään maailmoja räjäyttävää ollutkaan tulipahan jostain nimiketjusta mieleeni.
Ja tykkään siis lyhyoistä nimistä.
-ap.
Hänellä on lisäksi 4-osainen sukunimi joka koostuu kahdesta 2-osaisesta nimestä. Tuossa ensimmäisessä kaksoisnimessä on 19 kirjainta ja se väliviiva, toisessa on 24.
Nimi näyttää siis tältä:
etunimi-etunimi sukunimi-sukunimi sukunimi-sukunimi
Virallinen nimi on siis tuo mutta arkipäiväisissä asioissa ym. hän kirjoittaa tuosta viimeisestä sukunimiyhdistelmästä vain alkukirjaimet eli esim. A-A
Mieheni ei siis ole suomalainen.
etu- ja sukunimissä on yhteensä viisi kirjainta.
Poikani tätin nimessä on 31 kirjainta! 1. nimessä 9, 2. nimessä 6, 3. nimessä 6 ja sukunimessä 10... Myös muilla sisaruksilla on kohtuu pitkät nimet ja jokaisen etunimessä 9 kirjainta... Kiva täyttää kaikkia kaavakkeita... ;)
Mä en sitten laskenut tuohon 30 merkkiin edes mukaan mitään toisia nimiä. Ihan vain etu- ja sukunimi.
Heti keksin monta sukulaista, joilla on nimessä enintään 7 kirjaita. Sorppa vaan:))