G:Oletko joskus ostanut lahjan, jota olet jälkeenpäin hävennyt?
Kommentit (31)
Musta se oli erinomaisen hyvä idea, koska keliaakikolla pitää olla kaikki omat välineet (leivänpaahdin ja leikkuualustat esim.) ei saa käyttää samoja kuin muu perhe.
potkareita kotona :) mut kaikki ei tosiaan käytä... ja röyhelöt pojalla :D se voi olla et meni pieleen kyllä :)
Itse oon kans sortunut tuohon lasilautanen+kynttilä+servettejä,se on halpa ja oikealla pakkaustavalla näyttävä,suoraan sanottuna mua ei ne ees hävetä :D
Servettejä voi käyttää vieraitten tulessa ja kynttilän polttaa :) Ja lisäksi ostan niitä vaan sellaisille "puoli-tutuille" joista en tunne/tiedä,toi on semmoinen takuu varma,ei loukkaa,eikä mee minkään allergian tiellä tmv
siis meille annettu todella outoja lahjoja...
vauvamme syntyi, POIKA,
ja ystävämme tulivat sairalaan katsomaan tulokasta, sanoivat että tuovat lahjat sitten kotiin.
ristiäisiin toivatkin ison paketin vauvan vaatteita.
TYTÖN vaatteita.
ei mitään unisexjuttuja vaan vaaleanpunaiset töppöset ja myssyn. vaaleanpunaisen veluuriasun, ja suloisen pupumekon!!!!! miten saattoivat muistaa sukupuolen väärin vaikka lapsen olivat jo nähneetkin?????
samoin sain ystävältäni kerran joululahjaksi kirjan jonka nimi oli
IRTI VÄKIVALTAISESTA PARISUHTEESTA.... silloin olin että wtf???? mieheni ei tosiaan oli väkivaltaista tyyppiä.
ostin 3-vuotissynttäreille lapseni ystävälle duplolegon pohjan. Siis sellaisen ison mihin voi rakentaa.. Vieläkin nolottaa kun muistan sen pikkupojan pettyneen ilmeen.. :(
Duplopohja on hyvä lahja! Käyttöä tosi pitkäksi aikaa. Vaikka 3-vuotias ei valitettavasti pakettia avatessaan ymmärrä lahjan käyttömahdollisuuksia, valitettavasti.
joululahjaksi leivänpaahtimen ja vasta hänen avatessaan sitä mieleeni kolahti että hän on keliaatikko. Hävetti ihan hirveästi siinä tilanteessa, mutta jälkikäteen mietin, että kai gluteenitontakin leipää voi paahtaa, vai voikohan?
Ja ihan sinänsä hyvä idea, että keliaakikko ei voi käyttää samaa paahdinta kuin muu perhe. Ja gluteenittomia leipiä säilytetään pakkasessa, josta otetaan vaan se määrä, joka kerralla syödään. Ihan kätevä sulattaa+paahtaa samalla.
Ihana lahja! Meille niitä on kertynyt kyllä yli tarpeen. Kaapista löytyy 8 settiä pentikin lastenastioita, kaikki tosin käytössä päivittäin kahdella lapsella :)
on meilläkin syöty 1v alkaen ja juotu lasista eli ei ollenkaan huono lahja. itse toivoin näitä kummeilta lapselle ekaksi jouluksi, jolloin lapsi 10kk sekä 1v synttäriksi kun kysyivät mitä tarvitaan. Kuvalliset ovat lapsen käytössä aina suositumpia kuin perusarabiat.
ulkomaille ja jostain syystä en lähettänyt hänelle mitään lahjaa, vaan ainoastaan onnittelukortin. Sekin jo itsessään vähän noloa, en näin jälkikäteen ymmärrä miksen lahjaa silloin tajunnut lähettää. Mutta kortti se vasta nolo olikin. Opiskelin silloin aikoinaan juuri Power Pointin käyttöä ja keksin väsätä itse kortin. Näin jälkeenpäin ajatellen mahtoi olla aika ankea "muistaminen", kun sai A4 tulosteena kaverin taiteellisia tuotoksia.... hävettää. Selityksenä minullakin lienee joku "ajattelemattomuuden pimeä hetki" ja tolkuton kiire.
siis teillä menee ihan oikeesti likaiseksi kahdeksan astiasettiä kahdesti päivässä, jo pelkästään lasten sotkemana?
Annoin paria vuotta nuoremmalle serkkutytölleni ylioppilaslahjaksi komean dildon!!
Oli siinä sukulaisten ilmeet näkemisen arvoisia, kun serkku pyynnöstäni huolimatta avasi paketin kaiken kansan edessä 8O
Ajatuksena kai oli saada hänet ymmärtämään, että seksin takia ei kannata seurustella (inhosin hänen poikaystäväänsä).