Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman reimatecin välikausisetin myyn ja kumman säästän ???

17.02.2008 |

ÄÄNESTYS ! Mä en osaa päättää, olenhan miettinyt tätä jo viime syksystä kun noi kummatkin varastoon laitoin, mutta en osaa päättää !!!

Kumpikin on 116cm joten koon suhteen päätöstä ei voi tehdä, oikeanpuolinmaista on käytetty pidempään, mutta kumpikin yhtä hyvässä kunnossa, kumpaankin on täysin yhteensopivat reiman hatut ja rukkaset... kummatkin ovat ihania kahta limen eri sävyä (vas 2007, oikea 2006 malliston). en osaa päättää !

http://www.aijaa.com/v.php?i=1613934.jpg

typerä kysymys mutta enköhän mä tästä häpeästä selviä :)

tuusis + 4 muksua

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi tarvetta juuri tuon kokoiselle välikausisetille!:)

Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka viitsisi täällä julkaista niin voitaisiin keskustella asiasta enemmän? Minulla kun ei ole kuin sellainen missä on oma nimi...

Vierailija
22/22 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa234 - 18.02. 09:38 (25/25)

Tuusannuuska:)

Meillä olisi tarvetta juuri tuon kokoiselle välikausisetille!:)

Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka viitsisi täällä julkaista niin voitaisiin keskustella asiasta enemmän? Minulla kun ei ole kuin sellainen missä on oma nimi...

----------------------------

anteeksi että vastaan vasta nyt ! Mutta on tuusannuuska82@netti.fi mailaa sinne niin palaillaan.

tuusis (joka ei oikeesti tiedä kumman myy... meillä kummatkin setit on leikkien jälkeen olleet6 " yhtä" likaiset ja yhtä helppoa/hankalia puhdistaa), mua ehkä enemmän huvittaisi säästää toi vasen lime-turkoosi, kivempi värtys mut oikeessa kivempi limen sävy, mut oikeempi on ollut pidempään käytössä, vasen olisi uudempi... PLÄÄH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla