Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siskoni on wt-mamma ja mua hävettää! (ov)

Vierailija
21.11.2008 |

En tiedä miten näin pääsi käymään, mutta siskoni on kyllä niin selvä wt-mamma, ettei toista. Enkä voi asialle mitään. Surkuttaa vaan siskon puolesta.

Oli ihan fiksu ja lukionkin kävi hyvin arvosanoin ja aoitti jatko-opintoja yliopistossa, mutta sitten levähti käsiin koko homma. Sai ensimmäisen lapsensa 21-vuotiaana, jolla tietenkin vierasperäinen nimi, aloitti tupakoinnin päälle 20-vuotiaana, opinnot keskeytyi, teki duunarin hommia hetken ja sai toisen lapsensa, syö roskaruokaa, ei liiku, meikkaa vahvasti ja värjää/leikkaa tukkansa kummallisesti, sai kolmannen lapsensa ja opiskelut antaa vaan odotuttaa itseään jne jne. Miten näin pääsi käymään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä. Selventäkää!

Vierailija
2/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaresi on masentunut ja sinä olet hänelle kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvin erilaisia ja se tässä kummastuttaakin, miten voimmekin olla niin erilaisia samoista vanhemmista huolimatta. Hänellä ei ole mitään intoa kehittää itseään vaan haahuilee koko ajan. Minusta se on surullista. Kaikki näytti niin lupaavalta, mutta nyt mitään rakentavia suunnitelmia tulevaisuudelle ei ole ja minä näin sivustaseuraajana näen vain ongelmia. Jos meinaa opiskella niin millä rahalla meinaa sen kolmen lapsen äitinä tehdä? Puhumattakaan milä ajalla. Pian varmaan avokkinsa saa tarpeekseen laiskottelusta ja siskoni jää tyhjän päälle. Pelottaa. Hävettää myös kertoa kun vanhat tutut kyselevät mitä siskolleni kuuluu, joko on valmistunut jne?

ap

Vierailija
4/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin hänelle kateellinen?

ap

Vierailija
5/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on kans wt:iin kallellaan, mutta ei se mua hävetä eikä haittaa. Eläköön omaa elämäänsä. llaan tekemisissä se, mikä jaksetaan.

Vierailija
6/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämän tärkeimpiin asioihin kuuluu vaatteet (ei kalliit sellaiset kuitenkaan), hiuslisäkkeet ja tekokynnet.

Eikö sua sureta siskosi puolesta?

Vierailija
7/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koulutettu ja uraputkessa kiitävä nainen, unelmoin joskus tälläisestä "wt-elämästä". En nyt kaikkine ilmiöineen, mutta inhottavaa yrittää esittää jotain ja olla paskantärkeä. On kivaa, että saa syödä eineksiä, hakea lähikaupasta mäyriksen ja lojua sohvalla katsomassa BB:tä. Joskus lähipuistossa kuuntelen näitä mammoja ja suoraan sanottuna mielenkiintoisempaa on jopa kuunnella näiden nuorten "wt-äitien" juttuja kuin hiukan vanhempien ja ahdasmielisyyteensä tukehtuvien äitien hurskastelua ja tekopyhyyttä. En kyllä pidä tuosta wt-termistä, koska se itsessään on ilmentymä juuri tuosta keskiluokkaisesta tukahdutuksesta.

Vierailija
8/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö epävarmuus tulevaisuudesta luo yleensä ahdistusta?

Enkä sano, ettenkö minä söisi joskus eineksiä tai katsoisi BB'tä, mutta jos se elämä on kokonaisuudessaan tuota niin silloin se on minusta surullista.

ap