Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas eilen yksi KIIREINEN "pikkupomo" bemarikuski kaahasi

Vierailija
02.10.2008 |

kännykkä korvalla liikenteessä niin että aiheutti melkein kolarin.

Jätkä meinasi kääntyä edellä ajavan auton perässä vasemmalle mutta eipä ehtinytkään kun meikäläinen oli kääntymässä sen edestä oikealle (etuajo-oikeutettuna). Joutui siis jannu iskemään jarrut pohjaan. Jätkä sen kun lörpötteli puhelimessa...

No sitten ajoi mun auton takapuskurissa kiinni vaikka ajoin rajoitusten mukaan (lähistöllä koulu, joten lapsia liikenteessä). Mua rupes niin vitut..maan että tein pikku jarrutuksen että jätkä vähän heräis missä mennään ja miten ajetaan.

Joo, tiedän, ei ollut ihan järkevää käytöstä multakaan...

Käännyin sitten toiselle tielle niin eikös se ääliö pistänyt taas kaasua pohjaan (40km alueella). Veikkaan että nopeutta oli sitten taas se väh. 60km/h.

Mä persoonakohtaisesti lupaan että jos joku tollanen v-pää ajaa mun ekaluokkalaisen päälle kohtalokkain seurauksin ja todetaan että se on ajanut vähintäänkin ylinopeutta, niin lupaan päästää sen päiviltä!!!! Mulla ei nähkääs ole siinä tilanteessa enää menetettävää.

Sen verran paljon ottaa pattiin noi kaikki kaahailijat ja muut toisten turvallisuudesta piittaamattomat autoilijat.

Jep, helpotti taas vähän.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ohitti siinä kerran arviolta n. 20-v jätkä teinibemarillaan ja nopeus oli ainakin 60 km/h, varmaan lähempänä 70 km/h. Kerrankin poliisi sattui tulemaan vastaan oikeaan aikaan ja tyyppi olikin sitten poliisiauton takapenkillä selittämässä. Että olin vahingoniloinen!!! Jos ne poliisit eivät olisi nähneet niin olisin näyttänyt tyypille pitkään nenää ajaessani autolla ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla