Lue keskustelun säännöt.
Susanin ihailijat, olisiko Susanista kansanedustajaksi?
16.02.2008 |
Hänhän on jo vihjannut että häntä on pyydetty ehdolle. Äänestäisitkö Ruususen eduskuntaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omaa juuri sellaisia ominaisuuksia kun poliitikolta vaaditaan.
RUUSUNEN PÄÄMINISTERIKSI!!!!!!!!!!!!!!