Kylläpä on rauhaa rakastava uskonto tuo islam! Nyt on legotkin pannassa.
Taidanpa alkaa polttelemaan noita islamilaisten valtioiden lippuja protestiksi.
Kommentit (33)
Vierailija:
siis te vaan hössäätte siitä että Imaamien pitäis pyytää " muslimien" puolesta anteeksi mut sit ette oo sitä mieltä että pappien pitää pyytää anteeksi " kristittyjen" puolesta anteeksi jotka tappaavat parhaillaan viattomia muslimeita Irakissa.
Jotkut jopa luulee että arabimaat on yhtä isoa laajaa Saudi-Arabiaa. :D
Mikä on jo ihan yleissivistyksen puutetta.
eikös se koraanikin kehota ohjaamaan väärälle polulle eksynyttä muslimia takaisin oikealle polulle?
Hesarissa ainakin selvästi kirjoitettiin, että Tanskassa Imaamit ovat JULKISESTI rauhoitelleet nuorisoa ja kertoneet, ettei profeetta kehoittanut mellakointiin vaan rauhanomaiseen käyttäytymiseen.
Mutta tällaiset asiathan eivät saa median huomiota (ainkaan keltaisessa lehdistössä), joten av-mammat ei voi tietää...
Islamilla ei ole mitään tekemistä sen ääritulkintojen kanssa, mutta...
Kristinuskon nimissähän ei koskaan ole tehty mitään pahaa.
Ja miksi ihmeessä tehdä näitä pilapiirroksia, ilmeisesti aivan tarkoituksella, ajatuksena loukata.
Vai onko sinun mielestäsi todellakin tappouhkaukset rauhanomaisia?
aiheuta tarvetta levitellä tappouhkauksia.
Eikös panna ole katolisten juttu, saattais muutama muslimi sinuakin jahdata jos väittäisit muslimien julistavan jotain pannaan.
Noh, minä en kyllä ole muslimi vaan kristitty, eli tappouhkaukset sinun logiikallasi kuuluvat siis kristinuskoon ;)
-43
Lähiöissä valitettavasti kytee usein kaikenlaiset ongelmat. Nämä Tanskan viimeaikaiset levottomuudet alkoivat jo ennen kuin pilapiirrokset julkaistiin uudelleen, ilmeisesti jostain poliisin rasistisista toimista lähteneet. Tosin kukaan ei tunnu tietävän varmasti...
Ja Tanskassa islamin uskonnolliset johtajat ovat antaneet julkisuuteen lausuntoja, joissa tuo mellakointi tuomitaan islamin nimissä.
Mutta näitä mellakoivia nuoria tuskin islamin sana kovasti kiinnostaa...
Käsittääkseni länsimaissa ainakin vallitsee uskonvapaus, korjaa jos olen väärässä.
Vierailija:
miksi kristilliset johtajat ei tuomitse Bushin tekoja?
jonka mielestä Bush on se suurin terroristi maailmassa. Itse en hyväksy väkivaltaa missään muodossa.
joka on sekin ihan sekasi.