Hyvä sisustuslehti hakusessa
Muutaman vuoden tauon jälkeen olen tilaamassa taas sisustuslehteä. En ole pahemmin lehtiä seurannut kahden pienen lapsen kanssa kotona ollessani. Mikä olisi hyvä lehti ihan perustavikselle sisustajalle?
Talo & Koti lehdestä tuli tänään tarjouskirje 11 nroa 27 euroa. Hinta ei ollut paha, mutta onko lehti mistään kotoisin?
Kommentit (4)
sellainen pikkusievä romanttisuus, jos sitä kaipaat. Deko ja Plaza Koti ihan ok. Avotakkaa joskus ostelen. Talo ja Keittiö aika peruskamaa, siis ei mitään designjuttuja paljoakaan, tavallisia koteja. Koti ja keittiö on samantyylinen, tosin mukana myös ruokaohjeita. Nythän on tullut se joku uusikin (olikohan oma koti tai jotain sinne päin). Ostin yhden irtonumeron eikä kovin kummoinen ollut.
Mutta riippuu siis mitä haluat lehdestä. Musta ihan hyviä muita lehtiä on Plaza Koti ja Oma koti (aika ok). Mutta Sisustaja ja sisustus aika onnettomalta vaikuttavia. Jälkimmäistä en ole koskaan ostanut, mutta ensimmäisen pari kertaa, mutta yleensä siinä on liian " hienostelevaa" tyyliä mun makuun.
Ulkomaisista Elle Interiör ja Living etc on hyviä.
Siinä on sisustusta, ideoita ja ruokaohjeita. Todella kiva lehti! Olen tilannut myös Glorian Kotia ja Avotakkaa - joissa ei mitään vikaa, mutta Koti ja Keittiö on monipuolisempi tilattavana lehtenä " tavikselle" . Irtonumeroina voi sitten ostaa teemanumeroita.
Siinä on sekä romanttista tyyliä, myös moderneja koteja. Vois sopia ihan hyvin sulle. Jos taas haluat vähän erikoisempia ideoita, niin Deko on hyvä lehti.