Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en saa työnteosta mitään muutakuin palkan!

Vierailija
16.02.2008 |

Minä en ole vähääkään kunnianhimoinen ja inhoan sydämestäni kaikenmaailman projekteja, ryhmätöitä, vastuualueita, koulutuksia ja kehittämispäiviä! Olen kyllä lukenut itselleni ammatin ja opinnot kesti 3,5v.

Teen vain sen mikä on pakko. En innostu uusista työasioista ja kieltäydyn aina jos minua ehdotetaan johonkin tehtävään. Minä käyn töissä vaan sen takia, että pystyn elämään. Jos voittaisin lotossa, en todellakaan kävisi töissä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kärsi töissäni, teen sitä vain kun robotti.

ap

Vierailija
2/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin työni on kutsumus ja rakastan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikkien pitää tyytyväisinä raataa kuin orjat ja vakuutella kaikille miten intohimoinen suhde on työhön.

Vierailija
5/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kokemuksesta sanoa, että kummasti alkoi työt maistumaan kun omassa yrityksessä töitä tekee. Se on jo ollut kauan selvää että ulkopuolisia en yritykseeni palkkaa, kun esim. täällä lukee kuinka porukka pöllii puolet toimistotarvikkeista ja tekee duuninsa miten lystää. Voisin tässä paasata muutamia rivejä siitä miten kalliiksi työntekijät tulevat yms. mutta eihän se ketään työntekijää kiinnosta.

Vierailija
6/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi kokemuksesta sanoa, että kummasti alkoi työt maistumaan kun omassa yrityksessä töitä tekee. Se on jo ollut kauan selvää että ulkopuolisia en yritykseeni palkkaa, kun esim. täällä lukee kuinka porukka pöllii puolet toimistotarvikkeista ja tekee duuninsa miten lystää. Voisin tässä paasata muutamia rivejä siitä miten kalliiksi työntekijät tulevat yms. mutta eihän se ketään työntekijää kiinnosta.

Sittenhän sitä vasta saisi raataakin kuin orja, ei puhettakaan kunnon lomista tai vapaista!

ap

Vierailija
7/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen nimittäin kutakuinkin samoin. Käyn töissä vain rahan takia. Jos rahaa tulisi jostain riittävästi, niin en tekisi töitä. Toki olen kiitollinen siitä, että on työtä, olen joskus ollut työtönkin ja osa-aikatyössä. Työni sinänsä on ihan kivaa. Mielestäni siinä ei ole mitään kauhean hienoa. Tosin minusta ei ole mitenkään hienoa, että joku on insinööri tai lääkäri tai jokin muu korkeasti koulutettu. Kunha nyt jotenkuten työssään viihtyy.

Vierailija
8/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

irti elämän muilla alueilla, työ ei ole koko elämä. Tsemppiä Ap!

Vierailija
9/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka monta MILJOONAA tuntia ihmisen elämästä kuluu töissä. Haluatko käyttää ne tunnit kärsien ja sinnitellen tyhmässä työssä vain rahan takia, vai haluatko tehdä kaikkina niinä tunteina jotain mistä saat tyydytystä (rahan lisäksi, tietenkin)? Mieti sitä.

Olin itsekin vielä pari vuotta sitten tuota mieltä työstäni. Ei voinut vähempää kiinnostaa kehittää firman suuntalinjoja tai " puhaltaa yhteen hiileen" . Sit perustin oman firman ja työ on taas ihanaa!

Vierailija
10/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuoden aikana ihmiselämässä ehtii vierähtää pikkasen yli puol miljoonaa tuntia, jos lasketaan vuorokauden kaikki hetket.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi