Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaamalla laihdutus?!?Auttakaa nyt tyhmää..

Vierailija
16.02.2008 |

Olen karpannut nyt pari viikkoa ja olo on kuin puusta pudonneella. Olo on sillä lailla hyvä, että sortumisia ei ole tullut ja mieliteot on vähissä. Nyt kuitenkin eilen iski hirveä flunssa..olisko vitamiinien tms. puutetta? Hain monivitamiinivalmisteita ja ajattelin niitä ruveta popsimaan..

Eli se, miksi olen ihan pihalla, on se, etten tiedä syönkö yhtään oikein..Kuinka laihduttajakarpin pitäisi syödä? Ekalla viikolla painoa tipahti melkein kolme kiloa, joista toisen viikon puolivälissä oli tullut takaisinpäin 1-2 ja nyt tokan viikon lopussa ollaan samoissa lukemissa kuin ekan viikon lopussa.

Ennen oloni oli usein turvonnut ja mahassa kiersi, nyt vatsa tuntuu rauhallisemmalta ja se pömppisfiilis on poissa ja vyötärön seutu on oikeasti jo hieman kaventunut, samoin lantio..en tiedä kuinka suuri osa tästä kaventumisesta on tapahtunut näillä karppaus viikoilla, koska olen yrittänyt jo " harjoitella" :) laihdutuskuuria vuoden alusta lähtien.

No joo, tässä pari esimerkkiruokapäivää:

Päivä 1

-Rahka+ mustikkakeitto

-sienet, kurkku, kukkakaali, paprika, muutama siivu maksamakkaraa

-taco-maustettu jauheliha, sienet, kurkku, tomsku, juusto, Creme Fraiche

-karppileipä(leseitä, siemeniä, kananmunaa), maksamakkara, juusto

Päivä 2

-Paistettu kananmuna, pekonia, kurkkua, paprikaa

-Broiskufilettä, paistettu kaalia ja sipulia, tomaattia

-Kebabliha, jäävuorisalaatti, paprika, porkkana, hillosipuli

-Partis, sokeriton vadelmakeitto, kermavaahto, pähkinärouhe

Päivä 3

-2 keitettyä kananmunaa, raejuustoa, kukkakaalia, kurkkua

-mansikoita

-porkkanaraaste, paprika, kukkakaali, kinkkuleikkele ja juusto

-Coleslaw, paprika, kukkakaali, possunliha-fetapata

Epäilyttää tuo rasvojen syöminen..nyt osa jääkaapissa olevista tuotteista vielä vähärasvaisia esim. ruokakermat, mutta kuohua oon heittänyt jo marjojen päälle. Homejuustoa oon paiskinut joihinkin ruokiin ja esim. maksamakkara ihan normirasvainen.

Miltä näyttää? Oon syönyt reiluja annoksia. Aiemmin hyväkarppasin 18 kiloa pois, mutta silloin oli vaikeampaa olla sortumatta herkkuihin.

Kuinka paha jos lihat on valmiissa marinadissa?

Auttakaahan nyt hyvät mammat! Mietin että jatkanko tällä vai keksinkö muuta..tavoitteena nyt 11-12kiloa pois.

Poison Ivy

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinadissa on usein sokeria, jos tahtoo olla ihan totaali siinä suhteessa. Käytä mittanauhaa vaa' an sijaan. Kuulostaa muuten ihan hyvältä.

Vierailija
2/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kai se on pakko lähteä ostamaan keittiövaaka..tsiisus kun on vaivalloista tämä ihmisen elämä :)

Laittakaa please lisää aiheesta..

Poison Ivy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla