hiivatulehdus ja plussa toiveet
omaa napaa tämäkin, mutta apua kaipailen!!
Tästä kierrosta saatiin clomien avulla kolme hyvän näköistä ja kokoista munasolua.
Irroitettiin oikein pregyl piikillä.
Aukiolotutkimuskin tehtiin alkukierrosta eli röörit pitäisi olla kunnolla auki ja pupuilutkin ajoitettiin ovulaatio plussan jälkeen.
Eli kaikki toiveet katossa.
No eilen sitten kp 23/30 alkoi ihan mieletön hiivatulehdus :(:(
Osaako kukaan sanoa mitä vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen?? Voiko ottaa ihan kunnollisen hiivatulehdus kuurin vai onko siitä jotain haittaa??
Kommentit (4)
Suun kautta otettavia ja kyöskuin lakautta laitettavia. En tiedä tiedä sitten auttavatko ne jos on paha hiiva. Mutta kannattaa aina kokeilla. :)
sain hiivan aika hyvin kuriin ulkoisesti siveltävällä voiteella, maitohappo bakteeria en ehtinyt koittaan, mutta tosi hyvä idea jatkoa ajatellen.. ja nyt vaan toiveikasta odotusta viikon verran.. :)
...täällä oli joku raskautunut vaikka oviksen aikana olikin hiiva. Joten ei kannata menettää toivoaan. :)
mutta itsellä vähän vastaava tilanne. Mulle kokeiltiin lugeja tässä kuussa. Ehdin syödä niitä 4,5pv kun sain massiivisia rytmihäiriöitä ja rintakipuja, joten lopetin ne oitis. Mut heti kohta huomasin myös hiivatulehduksen. Kärsin siitä erittäin tiheästi esikoista odottaessani, muuten mulla on ollu se ehkä kerran. Että ehkä noilla hormooneilla on jotain vaikutusta sen puhkeamiseen.
No mä muistelin esikon raskausajalta lääkärin sanoneen, et reseptivapaista emättimeen laitettavista lääkkeistä ei ole haittaa raskaudelle (olin siis jo raskaana), mut jos tulehdusta ei hoida siitä voi kehkeytyä kohtutulehdus, jolloin siitä on haittaa. Mäkään en ehtiny hakea lääkkeitä heti kun huomasin oireet ja nyt olenkin sitten parannellut vaivaa jo viikon verran :( Inhottavaa ja ärsyttävää. Toivon että pääset pian eroon hiivasta ja et ehdottomasti saat kaupanpäälle muhkean plussan! :)