Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö päiväkodin hoitajille (kaikille) viedä jouluksi jotakin?!

Vierailija
21.11.2008 |

Meillä on kaksi lasta päiväkodissa, eri ryhmissä. Toisessa ryhmässä on kolme aikuista, toisessa neljä + kahtena päivänä pk:n oma erityislto. Eli kahdeksalle pitäisi viedä jotain?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pk:ssa töissä ja mieluummin olen ilman kun saan jonkun pakko-ostaa-jotain-mukin : /

Eli tuskinpa sinua kukaan mitenkään huonona pitää jos et vie mitään tai vain kortin ; )

Vierailija
2/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse nätit kortit ja kirjoitin siihen kiitokset syksystä + joulun ja uuden vuoden toivotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä lahjat vain lasten omahoitajille. Onko se ihan tyhmä idea?

Vierailija
4/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ostaisit koko porukalle yhteisen jutun tai kaksi juttua (molempien lapsien ryhmien aikuisille)? Esim. pieni herkkukori (pipareita, glögiä, pähkinöitä ja vaikka kynttilä). Ei varmaan maksaisi kovin paljoa eikä vaikuttaisi pakko-ostaa-typerä-muki-jokaiselle -lahjalta...

Vierailija
5/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa se "omahoitaja"systeemi. Se tarkoittaa vaan sitä, että esim. keskustelut pidetään just sen tietyn ihmisen kanssa.

Vierailija
6/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös lastenhoitajana tarhassa,enkä odota itselleni henkilökohtaisesti mitään.

Vierailija
7/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa viedä jotain vaikka henkilökunnan kahvipöytään esim. suklaarasia tai kuivakakku. Pääsee halvemmalla ja kuitenkin koko talon henkilökunta on lapsen kanssa tekemisissä.

Vierailija
8/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistamme hoitajia kevätjuhlissa ja joulujuhlissa.

Vierailija
9/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan aina myös siivoojaa, koska hänkin työnsä puitteissa on lapsiin tutustunut. Myös pitkään talossa olleille harjottelijoille vien. Pahoitin muinoin mieleni, kun olin puoli vuotta pk:ssa harjoittelijana, eikä yhdenkään lapsen perhe minua muistanut millään tavoin, vaikka olin talossa aivan täysipainoinen työntekijä muiden rinnalla. Siis muuten en olisi mieltä pahoittanut, mutta muut saivat ison nipun kortteja (ja lahjoja).

Vierailija
10/10 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne vuorollaan kuitenkin aamuisin hoitavat lapsiamme. Ja näin saan muistettua myös pk-apulaisia ja keittiön väkeä. Viime keväänä vein monta pakettia keksiä ja nyt jouluksi pipareita (erilaisia), ja joulu- sekä tavallista suklaata muutaman levyn.