Colonsteril- nyt mä luovutan
kun 2,5 litraa on mennyt ja melkein 8 tuntia oon yrittänyt sitä litkiä. 1,5 litraa ois vielä jäljellä, mut kuuden tunnin kuluttua pitäis juoda vielä aamuksi varattu litra. Ois kiva vähän nukkuakin. Täytyy toivoa, että tuli juotua riittävästi, näin ensikertalaisena kun ei tiedä.
Kommentit (52)
Vanha keskustelu, mutta koska itsekin tänne eksyin vinkkejä etsimään niin saattaa joku muukin;
4+2 litraa colonsteriliä juoneena voin kertoa että
-tee litran liuos jääkaappiin odottamaan
-juo aina samankokoinen mukillinen kerrallaan
-pidä nenästä kiinni kun juot
-laita mehua hieman sekaan
-pidä salmiakkitikkari lähettyvillä ja imaise sitä aina juotuasi(ei saa pureskella)
Apuja tarvittaisiin kun on 2h aikana mennyt alle 1dl ja 2l pitäisi saada juotua viiden tunnin sisällä jis unta haluaa. Mehua mennyt puolitoista purkkia eikä meinaa mikään pastilli eikä nenästä kinni pitäminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Apuja tarvittaisiin kun on 2h aikana mennyt alle 1dl ja 2l pitäisi saada juotua viiden tunnin sisällä jis unta haluaa. Mehua mennyt puolitoista purkkia eikä meinaa mikään pastilli eikä nenästä kinni pitäminen auttaa.
Sekoita se Spriteen.
Spritea en ole pystynyt juomaan noiden tyhjennysten takia enää ollenkaan.
Asuin Etelä-Euroopassa ja siellä tehtiin aina tähystykset humautuksessa. Kerroin, että Suomessa ei humauteta ja lekurit mutisivat jotain barbaareista...
Itse juon 7 litraa joka kerta. 6 illalla ja yksi aamulla. Kyllä se menee.
Vierailija kirjoitti:
Spritea en ole pystynyt juomaan noiden tyhjennysten takia enää ollenkaan.
Asuin Etelä-Euroopassa ja siellä tehtiin aina tähystykset humautuksessa. Kerroin, että Suomessa ei humauteta ja lekurit mutisivat jotain barbaareista...
Barbarismi on tuolta osin loppunut, mulle tehtiin vihdoin viimein humautuksessa, rapifenilla täysin kivuton kolonoskopia. Ihan julkisella ja ilman vitullista taistelua. Mutta tuo colonsteril jos joku on barbarismia. Mulla ei tehoa mikään -prep, mutta Citrafleet toimii kuin junan vessa (silloin, kun ne vielä toimivat eivätkä olleet kalmanhajuisia ja aina rikki) ja paljon tuota inhimillisemmin.
Ei kannata käyttää tuota, kun helpompiakin vaihtoehtoja on olemassa. Ne toimivat yhtä hyvin, kunhan juo paljon vettä, ei tarvitse juoda litratolkulla pelkkää liuosta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi näemmä pitänyt kysellä vinkkejä jo etukäteen, kun täällä hyviä sellaisia annetaan. Kuvittelin vain, että kyllähän sitä pakolla saa litkut alas vedettyä. Paitsi ettei saakaan. Jääkaappikylmä aiheuttaa kamalan tärinähorkan, ilmeisesti äkillisen painonlaskun takia ruumiinlämpö meinaa laskea? Mehu auttaa hieman ja sprite olisi varmasti iso apu, mutta sitä ei juuri nyt ole. 1/2 litraa mennyt nyt aamusta, ja tuotos on sellaista, että joutuu ilmeisesti vielä lisää juomaan. Esilääkitys on luvattu, oletan sen sisältävän kivunlievitystä.
ap
Höpsistä. Esilääkitys on rauhoittava, joka sinulle annetaan, ettet valittaisi kivusta. Puudutukset ym. kivunlievitykset on aina pyydettävä erikseen. Muutenkin antavat jonkun tavallisen ja hyödyttömän nollapillerin kipuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käyttää tuota, kun helpompiakin vaihtoehtoja on olemassa. Ne toimivat yhtä hyvin, kunhan juo paljon vettä, ei tarvitse juoda litratolkulla pelkkää liuosta.
Sama se minulle jos et tyhjennä suolta ja sitten seuraa suolensisäinen räjähdys tutkittaessa.
Nimimerkki " uusia kokemuksia haalimassa :) " kiittää vastauksista! Paljon!