Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin hoitajat levittää juoruja. Onko kokemuksia?

Vierailija
15.02.2008 |

Päiväkodissamme on täiongelma ja tänään kuulin, että perheestämme levitetään juorua, että niitä olisi meilläkin mutta emme ole kertoneet. Näin oli eräs hoitaja sanonut toiselle päiväkodin lapsen äidille. Lisäksi ovat luultavasti pähkäilleet meidän levittäneen nämä täit kun samaan aikaan kun niitä ilmeni, lapsistamme toinen sairastui flunssaan ja olivat vajaan viikon kummatkin neidit kotona ja sitten lähtivätkin viikoksi vielä mummin ja papan luo. Siinähän oiva juorun aihe.

Kylllä nyt suututtaa ja raivostuttaa. Kyllä maanantaina heti kuittaan päiväkotiin

Kaikenhuippuna on se, että MEILLÄ EI EDES KOSKAAN OLE OLLUT TÄITÄ JA EIKÄ VIELÄ NYTKÄÄN OLE TULLUT TARTUNTAAN Taidankin laittaa ne akat tutkimaan maanantaina lastemme päät, niin johan näkevät totuuden!

Millaisia " juorukokemuksia teillä muilla on?

ps. ei ne päiväkodin tädit olekaan mitään pulmusia

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. ei ne päiväkodin tädit olekaan mitään pulmusia

[/quote]

Vierailija
2/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten lasten vanhemmille. Onkohan tuo ihan totta, jospa vaan ajattelet, että nyt ne varmaan puhuu meistä vaikkeivät puhuisikaan. Meillä ei sanota toisten lapsista mitään jonkun toisen lapsen vanhemmille.

t. lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitten juuri niin. Kyseessähän on kuitenkin vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta vaikket olisi mitään henkilökunnalle kertonutkaan. Henkilökunta ei saa kertoa teidän asioista muille eikä muiden asioista teille.

Vierailija
4/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitääkö asia paikkansa. Minä en ainakaan koskaan kerro perheiden asioita toisille. En usko, että kukaan omassa päiväkodissamme.

Vierailija
5/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä valitettavasti kuulen asioita pph:lta toisista lapsista. kielteisiä asioita, lapsen käyttäytymistä tms. kait pph haluaa purkautua, kun on ollut raska päivä, mutta minä en välittäisi kuulla kun ei asia minulle kuulu. paitsi nyt ehkä siinä mielessä, että tiedän millaista lapsellani on ollut hoidossa. mut joka tapauksessa toivon, että voisi asiat ilmaista toisin ja purkautuisi vaikkapa pph-tuttavalleen, jonka kanssa ulkoilevat usein yhdessä puistossa.

muuten olemme pph:hon tyytyväisiä, lapsi viihtyy, mikä on pääasia. minun lapsestani pph sanoo kielteistä vain harvoin, mutta hän onkin hiljainen lapsia. olen miettinyt, että onko siinä jotain väärää, että pph sattuu tykkkäämään lapsestani, kun hän on niin helppohoitoinen ja vähään tyytyvä.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän