Mä olen ihan paniikissa. Sain just tietää että mun siskon tyttö on hakattu pahasti. =(
Siskon tyttö on 21 vuotias ja pahoinpitelijöinä on ollut kaksi naista, umppihumalassa ja toinen näistä hakkaajista oli viimeisillään raskaana. Siskon tyttö selvisi kuitenkin hengissä, vaikka puukkoakin oli käytetty. =(
Sairas maailma.
Kommentit (13)
tyttärensä puolesta. Kerrottakoon vielä ettei tyttö tuntenut hakkaajiaan vaan joutui silmittömän väkivallan kohteeksi tosta noin vain. =(
ap
Siskoni perheineen asuu musta 400km joten juuri nyt en sinne voi mennä. =(
Hajuveden, suklaata tms.
Voimia teille kaikille!
suklaalähetys auttaa... Morojes...
Ja tämän haluaa jokainen hakattu kokea!
t. kokemuksella
Toivottavasti nämä hakkaajat saavat ansionsa mukaanaan. Mitenköhän tämän toisen hakkaajan lapsen käy kun äiti on tollanen hullu, voi lapsi parkaa.
Tässä pari vuotta sitten oltiin viettämässä tyttöjen viikonloppua toisella paikkakunnalla, n.300km päässä ja oltiin juuri tultu yöllä baarista kun veljen tyttö soitti siskolleni ja sanoi että on jossain pellolla kävelemässä ilman takkia ja kenkiä (pakkasta oli varmaan -20 astetta) Oli lähtenyt pois siitä auton kyydistä missä yks toinen oli alkanut haastamaan riitaa kun ei ollut kestänyt enään sitä haukkumista ja mollaamista. Meillä iski hirveä paniikki kun itsekään ei voitu mitään tehdä kun oltiin niin kaukana. Mut onneksi sitten monen selkkauksen jälkeen tarina loppui onnellisesti eikä veljen tyttö saanut mitään pahoja paleltumia. Ja tämä joka haastoi siellä autossa riitaa oli itse aikuinen nainen n.26-vuotias ja tämä veljen tyttö oli vasta 16-vuotias. Mutta mä olen aina tiennytkin että tää joka haastoi riitaa on niin umpityhmä ihminen ettei sillä oikeesti ole päässä muuta kuin tyhjää.
Joskus törmää noihin tyhjäpäihin ja niistä on silloin parasta pysyä kaukana, vaikka joskus käykin sitten huonosti kun ei kerkiä karkuun...
tyttö oli noin 18 v pienen paikkakunnan keskustassa olevalla grillillä. Kaksi tai kolme ihan tuntematonta tyttöä hakkas, muut ihmiset eivät uskaltaneet puuttua tilanteeseen!
Olen pahoillani teidän kaikkien puolesta.
Miten noista sairaista ihmisistä päästäis eroon!?!
Pelottaa omien lapsien puolesta...Mitenhän he selviävät elämästä ilman suurempia kolhuja?
Mulla on niin kurja olo siskon ja siskon tytön puolesta. =/ Näen nämä hakkaajat oikeudessa, mutta siihen on vielä aikaa. =/ Toivottavasti oikeus tuomitsee nämä lujasti.
ap
Ymmärrän toisaalta siskosi tunteet ja ajatukset, mutta hänen lapsensa on elossa! Keskittykää siihen ja perheeseenne vain sillä on merkitystä, oikeasti. Tässä sairaassa maailmassa.
Voimia koko perheelle! Onneksi oli kuitenkin onnea matkassa ja tyttö selviää!
Sairas on maailma kyllä!