Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millanen on hyvä kuoritakki lasketteluun ja pöyräilyyn..pitääkö kalvon olla välttämättä gore?

Vierailija
01.01.2008 |

entä hinta olisko 300 takki ja toiset 300 housut hyvä hinta entä toppa siksi huono kun se ei hengitä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo viihtyä rinteessä ym. kovillakin pakkasilla (jos niitä nyt tulee...) , silloin voi ajatella toppaakin. Muutoin vain kuorivaatteet ja hyvä kerrospukeutuminen (itse suosin ja suosittelen esim. Ruskovillan villa-silkkialusvaatteita ja villaisia välivaatteita - on toki ihan siedettäviä tekokuituisiakin, mutta minusta luonnonkuituiset miellyttävämpiä. OT :)).

Kyllä muutkin kalvot ovat ihan passaavia, mutta gore-tex taitaa olla testatuin ja hyvin hengittäväkin. Esim. Icepeakilla on edullisempia ja ihan siedettäviä kuorivaatteita. Hengittävyys onkin se a ja o, vettäpitävää on huomattavasti helpompi tehdä (vrt. sadetakki).

Luulisi, että noilla rahoilla saisit ihan kelpo vaatteet.

Vierailija
2/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(itse suosin ja suosittelen esim. Ruskovillan villa-silkkialusvaatteita ja villaisia välivaatteita - on toki ihan siedettäviä tekokuituisiakin, mutta minusta luonnonkuituiset miellyttävämpiä. .

Mulla on hyvät alusvaatteet ja kunnon kuoret, mutta " välihousuja" en ole hyviä löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai esim. Milletillä mukavia power-stretch välipökiä myös.

Vierailija
4/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon alle voi kerroksia laittaa että likkuminen on vielä kivaa ja osaako kukaan sanoa miksi kuoritakeissa ei ole vanua onko se se juttu mikää pilaa hengittävyyden se tiedän et goreissa on eroja esim packlite sopii enemmin retkeily ja vaelluskäyttöön keveytensä ansiosta kun taas esim xcr 3 kerros gore paremmin talvikäyttöön mutta miksi niistä ei pysty tehdä lämpimämpiä t ap