Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla kohdunlaskeuma?!

Vierailija
15.02.2008 |

Emättimen pohjalla tuntuu sellainen iso, kiinteä lihasmöykky, onko se kohtu? Jos siis laitan etusormeni emättimeen, se tuntuu, vaikka en työntäisi sormea edes ihan pohjaan asti.

Minulla on kaksi raskautta ja kaksi synnytystä takana (lapset 4 v ja 1 v 9 kk). Olen 27-vuotias. Ylipainoa on vajaa 5 kg. (Pituus 169 cm, paino 74 kg).

Olen huomannut tämän muutama kuukausi sitten. Ei mitään muita oireita kuin, että kohtu tuntuu jos sitä kokeilee, mutta silti mietityttää. Voinko vielä saada lapsia jos tämä on kohdunlaskeuma. Pitääkö kohtu poistaa tai muuten korjata jos on periaatteessa oireeton? Ai niin, vuoto-ongelmia on, jatkuvaa tiputteluvuotoa, vaikka hormonikierukka on ollut jo 1,5 vuotta.

Vastatkaa pian jos tiedätte asiasta jotain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaivaa (joillakin tuntuu kävellessä ilkeältä), ei tilanne ole pahakaan. Jumppa auttaa. Korjausleikkauksen voi tehdä sitten, kun kaikki lapset tehty. Ei todellakaan kohdunpoistoon tarvitse mennä .

Vierailija
2/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se tuntuu, vaikkei mitään laskeumaa. Jos oot huolissas käy gynellä tarkistuttaan asia.

Vierailija
4/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vaivaa niin so what. Lihasjumppa kyllä kannattaa aina. Jos kohtuajoittain pullahtaa ulos emättimestä ni sit asiaon eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi