Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakeako työtä vai yrittääkö saada opinnot loppuun - mielipiteitä kaivataan

Vierailija
15.02.2008 |

Sain tänään " tiskin alta" tiedon vuoden mittaisesta projektista, johon voisin olla hyvinkin sopiva. Viikonlopun aikana pitäisi päättää, haenko tätä työtä vai en. Aiempien töiden ja perheenperustamisen takia pitkittyneet opintoni ovat kesken (nyt graduvaiheessa) ja olen yrittänyt viimeisen vuoden ajan keskittyä pelkästään niihin. Olen kuitenkin potenut samaan aikaan masennusta ja hidasta on ollut opiskelu... Masennus alkaa lääkityksen ansiosta olla aika hyvin hallinnassa ja ajatus uudesta työstä tuntuu houkuttelevalta ja piristävältä. Puhumattakaan siitä, että taloutemme kohentuisi huomattavasti, jos minäkin pääsisin taas tienaamaan. Toisaalta pelkään, että en saa opintoja ikinä valmiiksi. Mitähän tässä tilanteessa olisi järkevä tehdä..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieti mitä varten sä ylipäätään opiskelet?

Vierailija
2/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teet sen gradun valmiiksi sitten projektin jälkeen. Toisaalta on aina olemassa vaara, että projekti poikii uuden työn ja lopulta aikaa gradulle ei tahdo löytyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellinen olen, työelämään tekisi kovasti kyllä mieleni. Ykkösvaihtoehto olisi, että saisin tuon työn ja pystyisin sen ohella kirjoittamaan gradun valmiiksi (aineisto koottuna jo)... En tiedä, olisiko ihan utopiaa. Miehen pitäisi ainakin osallistua paljon nykyistä enemmän lasten- ja kodinhoitoon.

Vierailija
4/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: toinen opiskelija

Vierailija
5/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa on - mutta mikään ei kestä ikuisesti

Vierailija
6/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiä juttuja miettisin, jos olisin sinä.

Vierailija
7/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas luulet että sitten työn jälkeen et enää jaksa tehdä opintojasi loppuun, en ottaisi työtä. Paperit on kuitenkin hyvä olla pidemmällä tähtäimellä.