Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi naimisiin menosta eikä vieläkään uutta henkkaria... :/

Vierailija
08.02.2008 |

Onko muita yhtä jähmeitä? Rahatilanne ollut koko ajan tiukka ja lykkääntynyt henkkarin uusiminen... Däämn.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan saanut itsestäni irti....

Vierailija
2/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan viime kesänä vanhaksi mennyt passi vanhalla sukunimellä mutta aina on kelvannut jopa pankissa!!!!!joten en hae uutta ennenkuin joku asiasta huomauttaa tai taas lähden reissuun:)Eikä ole rahatkaan niin tiukilla olen vain laiska......:()

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo erotakin ennen kuin sain aikaiseksi hankkia henkkareita uudella nimelläni. Eron jälkeen vaihdoin tyttönimeni takaisin joten jotkut tuttuni joita en nähnyt vuosiin eivät edes tajunneet että olin välillä jonkun muun niminen.

Vierailija
5/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mentiin naimisiin vuonna 2002 kesällä ja vieläkään en oo uusinut henkkareita.

Vierailija
6/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mennyt nainisiin 2001 ja edelleen on vanha ajokortti vanhalla nimellä

Vierailija
7/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin naimisiin 2001 ja edelleeen vanha ajokortti,mä en ainakaan oo saanu edes huomautusta poliisilta et on vanha sukunimi

Vierailija
8/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä olisin voinut varmasti tietää onko visakortti asiakkaan oma, jos siinä visassa on eri nimi kuin ajokortissa? Ja kuvakin ammuvainaan ajoilta. Eipä ole pakko myydä jos omaa saamattomuuttaan ei ole hankittu uusia henkkareita.

Vierailija
9/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortissa edelleen tyttönimi...

Vierailija
10/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain poliisille että kortisa on vanha nimi ja asia oli sillä selvä.

Mutta oikeasti tietysti pitäisi kortti käydä päivittämäss..

13

Vierailija
11/17 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kukaan kieltäytyny myymästä, muutama kassa on huomauttanu tosin että pitäis vaihtaa samalle nimelle henkkarit ku kortti. No, ehkä joskus. Sanon vaan että joo äsken menin naimisiin tms.

Vierailija
12/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastakoon rauhassa niiltä joilla varaa!

Vierailija
13/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet nyt vaihtelee nykyään yhtenään kun erotaan kerta toisensa perään! Ei niitä papereita aina jaksa olla vaihtelemassa ja tuskin kaikilla varaakaan.

Vierailija
14/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele nyt vaikka jos olet kassalla maksamassa nälkäisten kiljuvien lasten kanssa ruokaostoksia ja myyjä ei anna maksaa kun sattumoisin sukunimi ei täsmää!

Vierailija
15/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aattele nyt vaikka jos olet kassalla maksamassa nälkäisten kiljuvien lasten kanssa ruokaostoksia ja myyjä ei anna maksaa kun sattumoisin sukunimi ei täsmää!

Vierailija
16/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuulkaa 12 vuotta ajokortti tyttönimellä. Erosin sitten eikä tarvinnut vaihtaa korttia takaisin tyttönimelle, kun vaihdoin nimeä. Silkkaa rahansäästöä!

Itseasiassa pärjäsin koko ajan ilman henkkareita. Minulla ei ollut silloin pankkikorttia, joten en paljon henkkaria edes tarvinnut.

Vierailija
17/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuulkaa 12 vuotta ajokortti tyttönimellä. Erosin sitten eikä tarvinnut vaihtaa korttia takaisin tyttönimelle, kun vaihdoin nimeä. Silkkaa rahansäästöä!

Itseasiassa pärjäsin koko ajan ilman henkkareita. Minulla ei ollut silloin pankkikorttia, joten en paljon henkkaria edes tarvinnut.