Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Clomit+ terot. Neuvokaapas mua nyt kokeneemmat miten tämä menikään
01.01.2008 |
Esikoinen sai alkunsa tuon yhdistelmän avulla ja nyt kun yritetään kakkosta kirjoitti lääkäri saman reseptin.
Ja sanoi vain että tämähän onkin jo sinulle tuttua. Enpä siinä tilanteessa tajunnut kysyä enempää mutta nyt on tullut kysymyksiä mieleen. Enkä millään muista enää miten ne asiat meni.
Monta päivää viimeisen clomin jälkeen ovis yleensä on? Mites noiden terojen kanssa oli. Oliko niitä parempi alkaa syömään vasta kun ovis on ohitse?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa