Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa vaippapaketit? ov

Vierailija
15.02.2008 |

Esim. muumit, Pamperssit, Lidlin vaipat jne kertikset? Ja paljonko niissä paketeissa on? Esim. 6kg vauvalle.



Kiitos jo etukäteen!

(ps. en laske onko meillä rahaa vauvaan vaan haluan vaan vertailla) ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaaksi todettu Lidlin vaipan. Sinne oli nyt tullut uusia paketteja 1.99¿.

Olisko tullut 14-15 kpl vaipalle hintaa. Ettei ainakaan tule kalliiksi testata.

Vierailija
22/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoja en aikoinaan edes ajatellut kun rupeavat haisemaan heti kun yhdetkin pissat niissä.

Kaverini käytti lapsellaan mutta lopetti juuri hajun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kestoja en aikoinaan edes ajatellut kun rupeavat haisemaan heti kun yhdetkin pissat niissä.

Kaverini käytti lapsellaan mutta lopetti juuri hajun takia.

Paitsi isommalla vauvalla/taaperolla yövaippa, minkä vuoksi käytämme isommalla yöllä kertistä. Paitsi esikoisen oppiessa yökuivaksi oli taas kestot käytössä, koska vaippa oli yleensä yön jälkeen kuiva.

Vierailija
24/24 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt kuopuksella tykkänään niitä ja nyt ihmettelen miksi aikoinaan esikoiselle raaskin ostaa pamperia jotka maksoi 14-15e /pkt. Tosin pampersit istui esikoiselle parhaiten silloisista vaipoista.



Noita lidlin vaippoja käytin samaa koko molemmilla tytöillä joilla ikäeroa 2v. Eli ne lidlin vaipat on hyviä pienemmällekin kuin paketin koon mukaan, meillä ei ainakaan tullut vuotoja tai muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme