Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seppälän MOS välikausipuvuista kokemuksia?

15.02.2008 |

Vaatefriikki kun olen, niin tarttui Seppälästä mukaani tänään pojalle 2-osainen MOS välikausiasu; sininen takki jossa jotain tyyliteltyjä pääkallo-systeemejä ja beiget housut (mä mietin pitkään, että sininen takki ja siniset housut vai nuo beiget - ja jostain syystä en oikein tykkää, jos takki ja housut on samaa väriä) kun oli jotenkin niin kivan näköinen ja oloinen! Ja vaikuttaa näin hiplaamalla olevan ainakin jonkun verran sadetta ja märkää kestävä.

Eli onko kenelläkään näistä kokemusta? Kestävätkö käytössä ja miten tuo kosteuden pito?

Lähinnä ajattelin tuota pojalle sellaiseksi " rymyvaatteeksi" kun väri ei ole mikään arka; eli päiväkodin pihaan niille kaikkein kuraisemmille keleille yms (toki päiväkodissa vetävät kurikset siihen päälle). Varsinaiseksi kosteussuoja-asuksi pojalle olen tilannut pitkän pohdinnan jälkeen Hobbarin Reimatecin, sitä vielä odotellaan, että millainen on, eli pidetäänkö se vai jatketaanko etsintöjä...

Mä olen taas kerran ihan hurahtanut näihin välikausipukuihin! Onneksi tuo rahapussi asettaa jotain rajoja, tai muuten menisi ihan överiksi. Tytölle tuli just tänään Kuperkeikasta Ticketin asu ja se on ihana :).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kokeilen välillä vähän halvempaa pukua. Materiaali tuntui aika kivalta ja varmaan vähän hylkii sekä kosteutta, että likaa. Ihan kurakeleillä laitan itsekin kurahousut, kun tuntuu, ettei kalliitkaan puvut kestä vettä ja kuraa samalla tavalla kuin kunnon kurahousut.

Tykkäsin Seppälän puvussa myös siitä, ettei siinä ollut fleece-vuorta. Fleece on musta yliarvostettu materiaali. Nyppyyntyy ja hiostaa.

Täällä joku muuten kyseli Lassie Tec- kengistä. Mulla on niistä sellainen kokemus, että en suosittele. Viime talvena ostin pojalle (silloin 6v.) ko kengät ja tänä talvena eivät ole enää pitäneet vettä ja aina kun kastuivat kuivuminenin vei monta päivää. Olivat myös aika löysät eli eivät tukeneet jalkaa. Tänään sitten käytiin ostamassa uudet kun toisesta irtosi pohja.

Vierailija
2/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteudensiedosta en osaa sanoa mitään kun ei ole märällä pidetty,mut muutoin on ollut ihan kestävä ja hintansa väärtti.

Ei ne 100¿ puvutkaan kestä. Reimatecin housut oli viime keväänä 2 kertaa päällä ja neiti kompastui pihalla ja heti oli polvessa reikä,

arvatenkin harmitti....

Itse olen kans käynyt hiplaamassa tuota tyttöjen asua .Melkein jo ostinkin,mutta kun kaapissa ois käyttämätön viime kevään Stockmanninkantis reiman asu ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat olleet, meillä on ollut tosi monta haalaria, sekä välikauteen että talveen. Mittasuhteet vähän erikoiset haalareissa, mut meille sopivat (pitkä selkä, lyhyet hihat).

Meille tuli se isompien poikien avaruusoliotakki ja olisin halunnut ne housut sieltä pienempien puolelta, mutta eivät riittäneet, joten pitää käyttää mustia tai tummansinisiä sitten meillä. Jos pojalle olisi riittänyt se pienempien puoli, niin olisin ostanut takin lisäksi kyllä ne molemmat housut, niin edullisen ja hyvän oloiset olivat.

Eli kyllä on ollut Seppälän tuotteilla hinta-laatu kohdallaan ja kun vielä on nuo helmikuiset Stockan setelit hyödyntänyt, niin vielä enemmän.

Ja muuten se tyttöjen takki oli _aivan_ ihana! Yleensä en harmittele, että meillä ei ole tyttöä, mutta sen takin voisin ostaa vaikka itselleni.

Vierailija
4/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ostin tänään sen tyttöjen 2-osaisen setin, otin niihin ne vaaleammat housut. Varsin hyviltä vaikuttavat ja asu on minusta tosi nätti -tyttökin (>2v) ihastui niin siihen takkiin että olisi halunnut mennä päiväunillekin se päällä! ;-)

Vierailija
5/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ostin tänään sen tyttöjen 2-osaisen setin, otin niihin ne vaaleammat housut. Varsin hyviltä vaikuttavat ja asu on minusta tosi nätti -tyttökin (>2v) ihastui niin siihen takkiin että olisi halunnut mennä päiväunillekin se päällä! ;-)

Vierailija
6/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan jo nähdä pian untakin tuosta tyttöjen setistä :-)

Ajattelin ensin ottaa ne tummemmat housut sit toisel kertaa vaaleammat seuraavalla taas molemmat. Samalla katselin sitä vaaleanpunaista haalaria,mitenköhän kauan ois nätin näköinen....

Pitää varmaan käydä huomenissa hakemassa tuo 2-osainen setti varmaan molemmilla housuilla ja käyttää alennusseteli vaikka siihen...

Saapahan mies sitten taas rutisemista kun neidillä on TAAS liikaa ulkovaatteita...!

Vierailija
7/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan ihan hyvältä nuo tuntuivat. Eivät siis ole vedenpitäviä, mutta kangas kyllä vaikuttaisi pienen tihkusateen pitävän ulkopuolellaan.

Meidänkin tyttö sai ne todella herkullisennäköiset takin ja tummemmat housut :)

Ja Forumin Seppälässä oli vielä kaikki kevään uutuudet remonttialessa -20%, joten ei tarvinnut edes niitä Stockan kantisseteleitä tuohon käyttää.

Vierailija
8/8 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonahtanin puku ja seppälän puku miellyttävät kyllä.

Meillä edellinen reimatec menee vielä päälle. Mutta ihan loppu kevättä ei mene varmaankaan ja syksyksi tarvii kuitenkin.

Ajattelin että raahaan pojan seppälään sovitukselle. Jos löytyis hyvä koko niin ostan varmaan. Kerrankin oli muuta kuin pelkkää mustaa/ sinistä pojalle. Lennen haalareissakin on muuta kuin mustaa/ sinistä mutta mielestäni seppälän haalari oli paljon kivemman näköinen.

Tai sitten ostan seppälän ja jonahtanin:) Katsoo miten tänään kirppikselle viedyt tavara tuottavat ja jos saan reimatecin haalarin huuto.netissä myytyä :D