Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Stockan joulukuvaston alusvaatemallit

Vierailija
21.11.2008 |

ihan liian laihoja. Varsinkin se blondi, jolla luut törröttää. Palautetta lähtee Stockalle.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan pienennä päätä. Myöhemmissä alusvaatekuvissa malleilla (en kyllä kattonu oliko samoja) oli hiukset alhaalla ja näytti ihan normaalipäisiltä.

Vierailija
22/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta mooses se kikkurapää on oudon, anorektisen näköinen, katsekin tuijottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienipäisiä läskejä täällä oikein palstailee, jos noissa naisissa kerran on jotain outoa?

Vierailija
24/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva tietää, minkä mallitoimiston listoilta löytyvät ??

onko kuvastossa kerrottu ?

Vierailija
25/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatemalleiksi yleensä palkataan vähemmän laihoja, näyttävät paremmilta.

Vierailija
26/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av-mammojen mielestä ollaan mallinmitoissa silloin kuin painoa on noin 30kg ylimääräistä ja selluliittikin on vain kaunista ja naisellista. Oikeastihan nuo mallit ovat nuoria tyttöjä ja silloin kuuluukin olla hoikkia. Vaalea tyttö on tosiaan laiha, mutta kaukana vielä anorektisesta. Itselläni oli nuorena aikalailla samanlainen kroppa. Nyt neljän lapsen jälkeen alan olla av:n kriteerien mukaan mallinmitoissa :)

Vierailija
27/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hämmästelen, että maksaako joku oikeasti oloasusta yli 500 euroa??? s.71

Vierailija
28/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo vaalea mimmi ei mielestäsi ole laiha, niin MIKÄ sitten on ?? miten määrittelet laihan ??

Vierailija
29/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit taitavat olla ulkomaalaisia. Kuvauspaikatkin näyttävät siltä. Stockmann tekee yleensä isot kamppikset ulkomailla.

Muuten, mieheni kun selaili alkuviikosta tuota katalogia totesi alusvaatemallien olevan harvinaisen seksittömiä. Näyttivät kuulemma paremmalta vaatteet päällä :-)

Ps. Kannen malli taitaa tosin olla suomalainen.

Vierailija
30/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin BMI 18 imetyksen jäljiltä, enkä ole mikään riutunut.

jos tuo vaalea mimmi ei mielestäsi ole laiha, niin MIKÄ sitten on ?? miten määrittelet laihan ??

Vierailija
31/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyvillä ruokittu blondi tissiliiveissä, tosi mieltäylentävää. persuuksista koko stockan kampanja.

Vierailija
32/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvattaisiin ulkomailla, niin mallit voi hyvinkin olla suomalaisia! Lultavasti ovatkin. Itse olin "huoltojoukoissa" Barcelonassa, missä kuvattiin Omon mainosta jossa lapset pelasivat eri pihapelejä. Ihan suomalaisia ipanoita sinne lennätettiin ja kuvaajat jne myös Suomesta. Pallokenttä vain sattui sijaitsemaan Barcelonassa :)

Vierailija
33/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt huomaan, ettei se pulju ole minua varten. Rahaa meillä ois, mutta just tollanen luksuksen tavoittelu saa mut oksentamaan. Ei kiitos Stokkaa enää meille, ne kupongit kyllä käytän nuoremman Trip Trappiin.

Vierailija
34/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi joulukuuseen pitäisi laittaa korkokenkiä ja balettitanssijoita.

No, ehkä ihmisillä on jo aivan kaikkea - paitsi noita - ja kauppaa pitää tehdä.

Mikä saa aikuisen naiset haluamaan prinsessa-leikkejä aikuisiällä?

Vierailija
35/39 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa tavaratalokaupungeissa kai jonkun muun lehden tilaajille. Ilmeisesti toi kuvasto nyt vastaa sitä? Vähän olin pettynyt. Tykkäsin "perinteisen joulun" punaisistä kuvista enemmän.

Ja aika laihoja oli jotkut mallit.

t. alipainoinen (BMI n. 17) av-mamma

Vierailija
36/39 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkäsin miehelle kuvaston, niin että tuo alusvaateaukeama oli auki. Ja kysyin mitä mieltä olet. (Siis täsmentämättä yhtään mistä halusin mielipidettä, vaatteista, malleista, kuvaston layoutista vai mistä. Näistä kaikista saattaisin ihan normaalistikin kysyä ja tiedän, että mieskin kiinnittää näihin kaikkiin huomiota.)

Muutaman sekunnin kuluttua kuului ensimmäinen kommentti: "Tuolle pitäisi antaa vähän enemmän joulukinkkua." Mieheni ei ole mitenkään pyöreämpien naisten perään, eikä yleensä kiinnitä huomiota mallien hoikkuuteen erityisesti saati kommentoi sitä. Joten, kyllä varsinkin vaalean mallin laihuus taisi olla oikeasti poikkeuksellisen silmiin pistävää, kun hänkin sen ensimmäisenä huomasi.

Vierailija
37/39 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ukkoni ihmetteli, että mitä outoa niissä oikein pitäisi nähdä ja mainitsi sitten "ihmeellinen historiallinen tyyli".

Vierailija
38/39 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av-mammojen mielestä ollaan mallinmitoissa silloin kuin painoa on noin 30kg ylimääräistä ja selluliittikin on vain kaunista ja naisellista. Oikeastihan nuo mallit ovat nuoria tyttöjä ja silloin kuuluukin olla hoikkia. Vaalea tyttö on tosiaan laiha, mutta kaukana vielä anorektisesta. Itselläni oli nuorena aikalailla samanlainen kroppa. Nyt neljän lapsen jälkeen alan olla av:n kriteerien mukaan mallinmitoissa :)

Stockan asiakaskunnasta iso osa on aikuisia naisia, ei teinityttöjä. Musta se yksi blondimalli näytti karsealta, kun lantion luut törröttivät...ei vastaa mun käsitystä kauniista naisesta. Hoikka saa olla, muttei anorektisen laiha.

Vierailija
39/39 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisivät poseeraamaan. Ärsyttää suunnattomasti, että kaikkia vähänkin hyväkroppaisia naisia syytellään heti anorektikoiksi. Anorektia on sairaus ja on täysin eri asia, että ihminen on luonnostaan laiha (niin kuin monet nuoret mallitytöt ovat). Katkerien lihavuudesta kärsivien ihmisten mielestä kaikkien muidenkin pitäisi olla lihavia, etteivät itse erottautuisi joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi