Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oOO HELMET VIIKONLOPPUUN OOo

15.02.2008 |

Ehdinköhän ensin ? Linkittäkää joku eiliset keskustelut, mä en ole sitä koskaan tehnyt.

Jostain syystä uni ei piisannut pidempään, olisikohan pientä jännitystä ilmassa. Tänään on nimittäin vihdoin se äitipoliaika. Yölläkin tuli seurailtua vauvan liikkeitä. Eilen oli taas jotenkin vaisu päivä, mutta tulee niitä liikkeitä kumminkin. Ihanaa että pääsen vihdoin tästä epätietoisuudesta, tuli mitä tuli. Tulen sitten kertomaan kuulumiset jos en joudu osastolle jäämään.

Mauii 39+0 (vähiin käy ennen kuin loppuu)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuli ihan lamaannuttava olo, kun luin viestisi [b]Mrs Marple[/b]. Miten epäreilua ja surullista - olen suunnattoman pahoillani puolestanne!

Nyt on pakko antaa läheisten kannatella teitä näin ison ja vaikean asian yli. Pitääkähän toisistanne perheenä hurjan hyvää huolta!

*Tiukasti halaten* Jogu (40+4)

Vierailija
42/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvin osanottoni Sinun perheellesi! Voimia ja jaksamista suuressa surussanne! =(

jonttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni suuren suruunne.

Ei löydä sanoja mitkä voisivat lohduttaa, jaksamisia koko perheelle

-Sara-Maria rv 40+4-

Vierailija
44/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perheelle.

Olen käynyt lukemassa helmisten kuulumisia kun laskettuaikani vaihtui helmikuun loppuun.

-Nia rv 38+5

Vierailija
45/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanottoni Mrs.Marple. Voimia sinulle ja koko perheellesi.

valokki

Vierailija
46/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs.Marple

Oispa mulla voimaa kuin tahtoa oisi,

en tuskaa näin suurta kantaa sun soisi.

Jos ois siipeni vahvat ja syliini saisin

osan sun murheestas sitä kuljettaisin,

auttaisin taakkaa tätä kantamaan

joka tuli sun sydämees asumaan.

(Eeva-Leena)

Itku tuli.

Syvin osanotto!

aurela perheineen

Vierailija
47/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanoja kyllä löydy hirveästi.. Kaikkea ei kyllä voi ikinä käsittää.

Nyt ei omia juttuja tulekaan ollenkaan.

Vimpula ja 39+5

Vierailija
48/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän surullisia uutisia. Ei osaa muuten lohduttaa kuin toivoa teille voimia uuden päivän alkuun. Pitäkää huoli toisistanne.

TElli

Vierailija
49/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi 16.2. eli eilen klo 14.25 aika iso tyttö. Painoa 4590 g, pituutta 53 cm ja py 38 cm. Käsi poskella kaiken lisäksi syntyi joten piti tikkejä laittaa. Käynnistely aloitettiin pe tipalla mutta ei tuottanut tulosta. Kohdunsuu oli ja pysyi 5 cm auki eikä kanavakaan hävinnyt. Seuraavana aamuna puhkaistiin kalvot mut mitään ei tapahtunut. Aloitettiin tippa n. 10.45. Noin klo 13.15 alkoi supistaa ja heti kipeästi. Pyysin ilokaasua ja varmaan seuraavan jälkeen jo spinaalia. Kätilö piti ajankohtaa liian aikaisena. Muutama supistus ja kohdunsuu oli kokonaan auki ja ei kun ponnistamaan. Synnytys kesti siis vain n. 1h 10 min. No, kivut ei loppuneet siihen. Oli epäilys et istukkaa jäi kohtuun, kohtua paineltiin ja ronkittiin. Lopulta jouduin runsaan vuodon takia kaavintaan joka tehtiin spinaalissa ja sen jälkeen yöksi teholle. Vauva tuotiin tänne osastolle eilen illalla. Minä pääsin tänään puolen päivän jälkeen. Nyt on kaikki hyvin. Terkuin neronja ja tummatukkainen neiti 1 vrk

Vierailija
50/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta kahlasin muiden viestejä läpi ja näin Mrs.Marplen surulliset uutiset. Ei löydy sanoja... Voimia koko teidän perheelle!!!

Vierailija
51/52 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs Marple: Toivotan teidän perheelle paljon voimia suuren suuressa surussa. Varmasti vie aikaa toipua, hurjan suuren surun olette joutuneet kokemaan. En voi muuta kuin itkeä. Toivon, että tuska helpottaa nopeasti ja syynkin selviäminen voi auttaa. Halikaa toisianne!

Sinunkin kuulumisia olen lueskellut jo alkusyksystä asti. ja vaikka olet ystävä näin netin kautta, olet ollut tärkeä tuki myös minun vaikeassa raskausajassa. Kun ystävä joutuu kokemaan näin hirveitä, niin tämä suru-uutinen tuntuu aivan hirveältä.

Voimia!

iitulii72 ja Onni 4 päivää vanha

Vierailija
52/52 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taustahiljainen luki eilisen viestin, ja vaikka miten yritän, en tähän saa sopivia sanoja kertomaan, miten kovin pahoillani olen teidän perheen puolesta. Ei vaan pieni ihminen jaksa ymmärtää miksi näitä asioita tapahtuu. Taivaalla tuikkii nyt yksi tähti enemmän...

Sokeritoppa