Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada itselleen " hyvä minä kuva" ?

Vierailija
14.02.2008 |

Eli olen perin kyllästynyt tähän jatkuvaan laihdutukseen ja vouhotukseen!

Olen 157cm ja 60kg, tiedetään, ylipainoa on! Mutta sitä on kuitenkin vähemmän kuin viisi vuotta sitten, silloin painoin 76kg.

Nyt on olo sellainen että en enää jaksa koko ajan puhua ja ajatella että pitäisi vielä laihduttaa jne.

Paras ystäväni on suht hoikka ja keskustelu pyörii aina siinä kuinka hän nyt taas haluaa laihduttaa ja miten paljon hän nyt on taas syönyt ja urheillut jne... hän näin lisää koko ajan myös minulle painetta, ääh, en osaa ehkä selittää mutta jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Olen menossa naimisiin ensi kesänä, ja sekin vielä lisää tätä painetta. Olen kyllä koittanut tolkuttaa itselleni että olen ihan hyvä näin ja että ei kaikkien tarvitse olla laihoja ja että tuleva mieheni pitää minusta juuri tälläisenä, mutta sitä kuitenkin ajattelee että kun vaan pitäisi.

Onko jotain kirjaa kirjoitettu tästä aiheesta? Onhan niitä kirjoja siitäkin miten tulla miljonääriksi jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä mielessä, että maailmasi pyörii vaan painosi tarkkailun ympärillä.

Et vaikuta olevan mitenkään kovin ylipainoinen vaan ihan normaalipainossa. Miksi ihmeessä se ei riitä?

Elämässä on paljon antoisampaakin ajateltavaa kuin laihdutus! Yritä miettiä enemmän niitä asioita, mitkä ovat hyvin. Jos olet kerran naimisiinkin menossa niin et taida olla mikään onneton läski? :-)

Oikeesti, nauti elämästä ja lakkaa vertaamasta itseäsi muihin. Oli painosi mikä vaan niin oot varmasti ihan sama tyyppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä