Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä huolehtimaan hygieniastaan paremmin

Vierailija
21.11.2008 |

kun meillä on muodostunut ongelmaksi se, että mies haisee pahalle. Peseytyy liian harvoin (on jopa ylpeä siitä), henki haisee usein pahalle. Ja on loukkaantunut kun en lähesty fyysisesti häntä - mutta kun ei tee mieli kun mies haisee.

Olen yrittänyt ottaa asian puheeksi nätisti, kehottanut käyttämään esim urheillessaan muita paitoja kuin arkipaitoja, olen pessyt miehen vaatteita usean viikon käytön jälkeen kun ei ole itse pessyt. Luultavasti mies ei itse usko haisevansa. Nyt loukkaantui kun sanoin, että luultavasti lähestyisin häntä fyysisesti enemmän jos huolehtisi hygieniastaan paremmin. Teinkö väärin? Mitä olette muut tehneet samanlaisissa ongelmatilanteissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan vaan, saat kohta kimppuusi palsta mama hyeenat, joiden mielestä miehellä on täysi oikeus olla sellainen kuin haluaa. Ne samat hyeenat siis, joiden kommentit ovat luokkaa "yök, sun mies käy taatusti vieraissa", jos joku ilmoittaa jättäneensä jonakin päivänä suihkussa käynnin väliin.

Itse asiaan: minä sanon miehelleni hyvin herkästi, jos esim. hänen hiuksensa haisevat likaisille. Minulla on herkkä hajuaisti enkä siedä likaisuutta.

Vierailija
2/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantukoon sitten.. Mäkin oon mun siippani kanssa taistellut suuasioista,ei pese hampaitaan edes joka päivä! perhana mun pitää lasten hampaat murehtia ja sitten vielä sen.. Meillä myös läheisyys kärsii, kun ei voi toista edes halata ilman että tekee pahaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän miehellä on mahdolisuus tehdä itsensä haluttavammaksi :) Varmasti loukkaantuminen on ensireaktio, mutta eiköhän pääse sen yli.

Mä olen itse asiassa pari kertaa ystävällisesti passittanut miehen suihkuun, jos on haiskahtanut ja alkanut ehdottelemaan. Parempihan se kummallekin on, ettei toisen tarvitse vaivihkaa yökötellä. Kyllä mäkin toivoisin vastavuoroisesti samaa.

Vierailija
4/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia korjaantuu, kun ei vakoa tipu pariin viikkoon!

Vierailija
5/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin, että mies sanoisi jos itse haisisin. Mutta kun on saanut sellaisen kotikasvatuksen, että kenellekään ei saa sanoa mitään loukkaavaa. Esimerkiksi mentiin kerran kylään ja mulle oli kotoa lähtemisen jälkeen noussut kauhea valkoinen finni leukaan - ja mies ei sanonut mitään. Hävetti hirveästi, ja olisin toivonut, että olisi sanonut jotain. Ajattelen siis, että minullekin voi ja pitää sanoa, jos on jotain sellaista mikä häiritsee. En haluaisi olla haiseva miehen mielestä yms. Miten saisin miehen tajuamaan, että en sano pahalla, vaan siksi, että haluan suhteesta paremman...t.ap

Vierailija
6/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristanut sen siinä ja sitten sulla olisi ollut punainen kraateri ja verta lauassa - oisko se ollut parempi vai? Vai oisitko pyörtänyt portilta kotiin kuullessasi,e ttä uslla on finni?

Vierailija
7/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt vain siinä että olet odtellut sanomistasi näin kauan. Miehelle pitää sanoa suoraan, että olisi mahdollista ymmärtää.

Vierailija
8/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnin ja puuteroinut (tai laittanut meikkivoidetta) sen jälkeen. t.ap

Vierailija
9/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut aina tuommoinen vai voiko kysymys olla esim. masennuksesta nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi