Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko terolut-kuurin jälkeen menkat vaikka olisikin raskaana?

Vierailija
14.02.2008 |

kuinkakohan kauan tai montako kiertoa niiden vaikutus säilyy kehossa lopettamisen jälkeen? pari kuukautta siis teroja söin jolloin vuodot normaalit, mutta nyt eka oma kierto ja menkat ihan ihmeellistä tihuttelua parin viikon ajan.. ja vielä sellainenkin kysymys kun olen seuraavaksi menossa clomeja anelemaan niin pitääkö ne clomit jo itsessään kierrot ajallaan ja lopettaako tihkuvuodot vai tarvitseeko vielä terot samaan syssyyn?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko terot estää raskaaksi tulemisen??

Vierailija
2/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teroista kyllä. Söin kolme kiertoa niitä ja kolmannella tulin raskaaksi, mitään tiputtelua tai muutakaan ei mulla ollut, testin tein kun oli kp35 eikä menkkoja kuulunut. Itse raskaus oli oikein " oppikirjamainen" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemasta.

Clomifen yksistään " tasaa" tai lyhentää kierron siinä tapauksessa, että se onnistuu aiheuttamaan ovulaation. USein määrätään Clomifen + Terolut yhdessä, joten jos ovulaatiota ei tule, niin ei joudu odottelemaan menkkoja kuukausitolkulla.

Vierailija
4/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljittelevät normaalia keltarauhassykliä. Jos olet raskaana, kuukautisia ei silti tule, ei edes Teroluteilla, koska oma keltarauhasesi jatkaa keltarauhashormonin tuotantoa raskauden jatkuessa.

Clomit tuovat normaalin kierron, jos toimivat eli jos ovulaatio tulee. Eivät siis vaikuta muuhun kuin ovulointiin.

Vierailija
5/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on itse asiassa ihan yleistä.

Jos ei kunnon kuukautisia ole tullut, niin testaa ihmeessä.

Vierailija
6/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tulin raskaaksi ekan kuurin aikana. Kuurin jälkeen alkoi menkat ihan normaalisti, mutta olivat selvästi niukemmat ja olinkin raskaana:) Toisella kerralla tulin tokan kuurin aikana raskaaksi eikä tullut menkkoja kuurin jälkeen.

t. Kahden " teron" äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän