sairas lapsi yksin kotiin ?
kuinka pienen tai ison lapsen uskaltaa jättää kotiin sairastamaan ja vanhemmat töihin ? olen tänään kotona mutta huomenna olis hyvä mennä töihin, mies oli myös yhden päivän pois. nuhakuumeesta kyse, ei mitäân vakavaa. en kerro lapsen ikää heti vaan haluaisin teiltä mielipiteitä tai kokemuksia!! ja ruokkiksella päâsisi käymään kotona ja kotiin klo 14 jälkeen joten lyhyt päivä.
Kommentit (6)
Itse olen joutunut sairastamaan yksin ekaluokkalaisesta lähtien, ei ollut vaikeaa koska osasin lämmittää ruuan mikrossa, välipalat yms olivat valmiina. Lääkkeetkin (päänsärkylääke, yskänlääke) osasin itse annostella.
enkä ylikään, jos on ihan oikeasti kipee. Siis että on todella korkea kuume
tuntuu että vähän siinä ja siinä uskallanko jättäâ.
ei ole kyllä korkea kuume, nyt syö pizzaa ja katsoo videota sohvalla, voi olla ettei kuitenkaan koulukunnossa huomenna.
ap
ei yksin, vanhemmat saa olla pois töistäkin sen ikäisen lapsen vuoksi, annetaan lasten olla lapsia.
Kuumetta oli ollut parina päivänä ja tämä päivä oli toipilaspäivä. Ei pelkää yksinoloa ja oli tainnut nauttia kun sai kerrankin pelata rauhassa :)
jotain apua nopeasti tarvittaessa saatavissa esim. naapurista, tai vanhemmat töissä lähellä.