Ystävän aviomies ehdotteli - tekee pahaa!!!
Olemme mieheni kanssa tunteneet yli 10v. tämän perheen. Olemme samanikäisiä, kummassakin perheessä lapsia.
Nyt kerroin heille meidän perheen erosta. Kerroin ystävälleni ja tämän aviomiehelle, kuinka jätän mieheni tämän jäätyä kiinni suhteeseen varattuun naiseen - kuinka en voi hyväksyä sellaista.
Nyt olen alle kouluikäisten lasten eronnut äiti, joka on petetty. Silti ystävättäreni (ja sitä kautta myös minun ystäväkseni tullut) aviomies soittaa minulle perään ja ehdottelee, että heillä ei ole ollut seksiä vähään aikaan ja hän on aina pitänyt minusta - eikö voitaisi tavata?
Minulla on aivan kamala olo! Minä pidän tästä miehestä - samoin kun pidän naapurin 70v. hauskasta leskimiehestä tai veljistäni. Tiesin toki, etten ollut epämieluisa vieras heille kummallekkaan, mutta minulle ei ole tullut kertaakaan mieleenkään pettää ketään meidän kuviostamme.
Se puhelu muuten loppui äkisti miehen työkaverin kutsuun.. Sain sanottua vain sen, etten voisi koskaan pettää.
Mitä nyt? Mitä teen?
Eniten minulla on suru siitä, että tällaisiako ihmiset (miehet) lopulta on?
Mitään en ole koskaan tälle miehelle ehdotellut, paitsi halasimme kummatkin perheet toisiamme kun itkimme viime kesänä yhteisen ystävän kuoltua.
Mä tunnen olevani tässä omassa avioerokriisissäni vasta alkutekijöissä ja sitten vielä tällaista. Neuvokaa nyt jotain...
Kommentit (14)
noin törkeästi. Ja olisi valmis pettämään vaimoaan ja pyytää vielä minua mukaan pettämään ystäväni. Käskisin mennä kotiinsa perheensä luokse. Muistuttaisin vielä, että jos joskus huomaat hänen ehdottelevan muille naisille, kertoisin ystävälle koko totuuden. Tällä kertaa kuitenkin päästäisin hänet tällä puhuttelulla, enkä mainitsisi asiasta ystävälleni.
Miten voi olla noin asiaton mies??? Tämä ystävän mies siis.
Itse en kuuntelisi tuollaisia ollenkaan, mutten olekaan hiljattain jätetty ja petetty tuleva ex-vaimo. Jos mies vielä ottaa yhteyttä, sano, että luulit hänen olevan ystäväsi mutta näköjään et voi luottaa hänen tukeensa kun hän vaan haluaa käyttää hyväkseen surussa olevaa naista.
Tsemppiä!
Vaikka nyt on vaikeaa, uskon ja toivon, että elämäsi järjestyy kunhan saat elettyä avioeron ja petoksen tuoman surun pois. Nyt ei kannata yrittääkään olla kenenkään miehen kanssa.
Kiitos muuten tähänastisista viesteistä. Luulin, että teilaatte minut joksikin vampiksi! Nyt tuli kyllä punnittua sen puhelun jälkeen kaikki kahden perheen samalla sohvalla istumiset, yhteiset grillausvuorot ja pöytätennispelit.
En kertoisi ystävälleni, ellei ehdottelu toistu. Ja jos toistuu niin on aivan idiootti juntti mies! Jatka normaalisti elämääsi. Pidä itsestäsi huolta äläkä turhaa mieti tätä juttua enää. Eiköhän (normaali) mies tajunnut kerrasta, kuinka typerästi käyttäytyi. Muista, että sun ei tarvi alentua tollaiseen yhtään!
Minä kertoisin sille ystävälle. Kerrankin joku pettävä paskiainen saisi nenilleen.
tosin itse en ole kokenut samanlaista, en osaa neuvoa. Kai harkitsisin ystävälleni kertomista.
kyllä varmasti haluaisit tietää! mä ainakin kertoisin ystävälleni, hänellä on oikeus tietää!
Koska kyllä ainakin mun olemus muuttuu, kun harrastaa seksiä. Ja jollei olemus, niin alapää ainakin on erilainen ainakin päivän verran.
Tai sitten hyvin älykäs, kun osaa käydä heikon kimppuun. Tsemppiä!
kerroin kaverilleni, että jätin poikakaverini pettämisen vuoksi. Muija kertoi omalle poikakaverilleen ja tämä alkoi muijansa selän takaa iskeä mua seksiehdotuksilla.
Samaan aikaan kun mä itkin kaverilleni miesten petollisuutta ja muijakaveri vaan toisteli: " ei ne kaikki ole sellaisia, ei munkaan " ville" ikinä mua pettäisi"
Miehet pettää, no, toki myös naisetkin.
Riippuu ihan itsestäsi. Jos haluat kertoa ystävällesi, niin kerro, mutta ole tietoinen, että se saattaa kääntyä niin, että ystäväsi alkaa syyttää sua (kuten itsekin pelkäsit että täällä aletaan syyttää tuolla alussa). Tai sitten voit tehdä niin, että jätät moiset typerät ehdotukset omaan arvoonsa ja sanot miehelle jotain tyyliin:" olen juuri heittänyt oman mieheni pihalle, koska hän oli uskoton ja pilasi sillä elämämme. MIKÄ IHME sussa olis niin erityistä, että ryhtyisin sun, naimisissa olevan kanssa, YHTÄÄN MIHINKÄÄN???"
Tai, jos munaa tekee mieli, niin kokeilet kaverin miestä. Valinta on ihan sun. Sun elämäshän se on.
Miehet eivät ajattele kuin kalullaan niin se on.